Billigste hvidevarer i Tyskland ?

Hvor i Tyskland finder man den allerbedste pris på hvidevarer?
Er der nogen her der har erfaring med antbuyit.com ??

VH Susanne
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tja... måske hos Mediamarkt.
Da jeg boede i Tyskland, købte jeg hos dem... men, hvorfor vil du handle hvidevarer i Tyskland.?
Det er for det meste langt billigere i DK, bl.a. hos:
http://www.whiteaway.com/ 

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er da ingen fidus i at indkøbe billige hvidevare på den anden side grænsen, hvis maskinen / TVet eller lignende går i stykker og skal tilbage for at blive repareret så bliver det temlig dyre lærepenge.
Når man er i billigafdelingen for vaskemaskiner, kan man efter min mening ikke spare 5 flade ører på at hente, hverken i Tyskland eller Polen.
Tværtimod.

Både El-Giganten og førnævnte WhiteAway.com, sælger ofte maskiner med de nævnte specifikationer, eller bedre, for ca. samme beløb... altså omkring de 2000 Kr.

Hos whiteAway er der desuden fri levering i DK... El-Giganten tager 295 Kr. for kantstenslevering, med mindre de har en kampagne kørende med fri fragt. Det havde de omkring jul...såhhh deet....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Er der overhovedet nogen garanti, det er værd at løbe efter?
Jeg synes da, at man hele tiden ser, at folk skal kæmpe helt utroligt hårdt for at få gennemført deres naturlige krav på garantiopfølgning?
Med de priser elektronikdimser er nede i, er det så ikke bare at smide lortet ud, når det ikke virker?

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis