køleboks

jeg og et par venner er igang med et projekt hvor vi vil lave en lidt anden slags køleboks. hvis der er nogle som kender et firma som kan lave sådanne bokse vil det være super.
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du nu oplyste hvad den "boks" skal bruges til, hvordan den skulle se ud, osv. Kunne det jo være der var nogen der kunne svare på det.

Med de sparsomme oplysninger kommer vi ikke langt.

Mvh Thomas Hansen

Velkommen til LDS Mb S.
Prøv at læse dit indlæg igennem en gang og vurder om du i virkeligheden har givet os en viden, der giver os nogen som helst grundlag for at give dig et svar.

Du skriver I har en ide til at gøre noget på en anden måde en man gør i dag, og uden at komme nærmere ind på hverken form, materiale eller andet spørger du om vi kender nogen der kan lave det.
Nå, det kom du mig i forkøbet Hansen :-)

boksen skal bruges til at opbevare sodavand, øl og lign. vi har snakket om at lave den i hård plast.

hvis i vil se en form for skabelon så skrive jeres E-mail, så sender jeg den til jer

Du kan lægge din skabelon her på tråden, så har alle en mulighed for at hjælpe dig.
Annonce
ville jeg meget gerne, men har problemer med at lægge den ind. den vil ikke lægge selve skabelonen ind  
Så tag et bilede af skabelonen og læg det ind.
jeg har selve skabelonen på computeren,
og jeg har prøvet at lægge skabelonen ind under gallerier, men den vil ikke vise biledet.
og den vil ikke acceptere filtypen når jeg prøver at up-loade den til tråden
Skrevet af Mb.S på 08 feb 2011 08:37
og den vil ikke acceptere filtypen når jeg prøver at up-loade den til tråden

Det skal være en jpg fil.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis