Holdbart loft i lavloftet kælder

Hej

Jeg skal til at indrette et værksted i en kælder. Der er ca. 2.10 m til loft, og jeg har allerede lavet mange hakker i loftet med de ting jeg har haft igennem værkstedet. Det betyder at pudset falder ned (puds på træplanker sat på tværbjælkerne) og loftet bliver grimmere og grimmere.

Jeg prøver derfor at hitte på en løsning. Kunne tilpassede plader af rustfrit stål klare jobbet? Gips vil også tage i mod hakker og træ til en vis grad også. Desuden vil jeg gerne bevare så meget af loftshøjden som muligt - og det vil en tynd plade af rustfrit stål jo opfylde...

Nogle gode ideer og/eller erfaringer?

VH
Laust
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rustfrit stål som loftbeklædning? - det vil få buler hvis du støder så hårdt imod med ting.

Jeg ville lave det med profilbrædder - det buler en del mindre og så kan du spartle/male hvis det begynder at se kedeligt ud.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Stålplader er jo udmærket. Men de skal jo have en vis tykkelse for at undgå bulerne.

Du kan jo osse banke pudsen ned - en gang for alle.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg skal jo ikke udelukke, at det er mig der er en Klods Hans når jeg laver alle de buler...

Mit problem er egentlig ikke så meget bulerne, men mere at pudset sviner ad ht. Så også en god ide at bare banke pudset ned... Og så måske sætte en stålplade op...

tak for hjælpen!

/Laust
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også