Motorsav vedligehold

Hjælp naboen er taget på langtur.

Nu har jeg altid været omgivet af mennesker med stor lyst til at lave vedligehold på mine motorsave så minus slibning, rensning og påfyldning af drivmidler så er jeg rimeligt blank.

Den ene er en Stihl 023c (værktøjsfri kædespænding) jeg var forbi en forhandler for at købe et nyt sværd originalt  og fik også 3 stihl kæder med. 

Men de løber så stramt i sporet at den ikke kan trække og jeg faktisk også skulle hjælpe den på plads den på plads.

Er det normalt ?  hvordan hjælper man i givet fald kæden på plads og hvad kan man gøre for at lette løbet i sporet.



På forhånd tak
Hjælp naboen er taget på langtur. Nu har jeg... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
glemt lige at det står på siden af sværet hvad kæde der passer hvormange led type osv.
håber du kan bruge det
ps så er der nye typer af raps olio hos forhandlerne som ikke stivner og man tømmer sin sav for væsker vis den ikke skal bruges
i lang tid.
der står et nummer på driv ledet det samme nr står på sværet det er bare ment som info
der er jo også andre der følger tråden
men jeg skl nok holde mig væg fra at skrive mine erfaringer her på disse sider mere
Endelig ikke det er daa en stor hjælp og det med drivledet anede jeg ikke så tak
det er ikke på grund af dig det er bare den generelle tone
så dette er mit sidste indlæg her inde
og det var så lidt
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis