Tråden er låst

Akvarium, 54 liter startsæt, kan afhentes gratis

Akvarium, 54 liter startsæt med lysarmatur og hjørne-filterpumpe, kan afhentes gratis i Ishøj

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej historien er mere indviklet end det.

Nogle af dem, der normalt kommer på containerpladsen (vi kalder ham Michael), har i en periode haft et twist med akvarium, Det gider de ikke mere nu, så vi har overtaget deres sidste 4 fisk.

Svigermor vil gerne have akvarium, så vi har købt Michaels store 140 liters med skrå hjørner, til svigermor. Med i den handel er også det her famøse 54-liters. Vi kunne bare bøffe det ud, men vi vil da langt hellere forære det til nogen, der gider starte det op igen.

Så derfor...

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

- Og vi har stadig vores 250 liters på sin plads herhjemme. Vi kunne godt starte det sæt, vi forærer væk, op herhjemme, men vi har haft op til 4 tanke kørende samtidig, og der er altid ét, der er vores favorit. Derfor holder vi os til et enkelt fremover.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Tjah ! Nu har jeg den holdning til fisk at de smager godt, jeg har aldrig rigtigt forstået det med at spærre dem inde i et glas for sin egen fornøjelses skyld.
Jeg ved godt at de fleste akvarie fisk ikke kender til andet, har en bekendt i Kjøvenhavnstrup der har sådan en "Fiskefarm" i nogle kældre som giver ham en rimelig extra indtægt til pensionen.
Men jeg håber da at en eller anden kan bruge dit start sæt til noget
Desværre ikke, det står hos svigermor nu.

Jeg havde bare lige glemt tråden her, sorry.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Og du har selfølgelig forsynet hende med et par store pirania, og fortalt at hun skal fodre dem med hånden
Ja man kan jo ikke mokke en 'great white' ned i et 54-liters uden at blive anklaget for dyremishandling, vel?

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis