GPS tracker på scooter

Hej forum

Er der nogle som her erfaring med montering af gps overvågning på en scooter.
Min søn her købt en ny, som vi får om 3 uger, var meget overaskede over priserne på kaskoforsikringer, der tyder på, at de nemt bliver stjålet med de præmierpriser.

Jeg har købt en gps tracker som fylder som 2 engangs lightere og får strøm fra scooterens batteri ud over backup.

John
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved at de er yderst efektive på motorcykler, hvis det vel og mærke er en af de gode og desværre også dyre GPS Trackere. Det er så også lige et spørgsmål om at sønnike lære at bruge den hver gang han bare bevæger sig 5 m. væk fra køretøjet, og at han holder sin kæft med at han har en sådan monteret selv til sine bedste venner. Den skal helst sidde et ulogisk sted, så eventuelle tyve ikke blot køre 25 m. væk og river den af !!!!

Han skal også lære at låse den lige så snart han bevæger sig de 5 m. væk fra den eks. ind i en koisk eller på benzinstationen. Desværre er der mange unge menesker der ikke kender forskel på dit og mit. En skivebremse lås er et must, med en sådan monteret er det svært at kører ret langt. De fås med alarm så man næsten bare skal ånde på køretøjet før den går igang.

V.h.  Håndværkeren

måske lyder det dumt.!!!

det sikreste er at låse scooteren til en fast genstand. med baghjulet af scooteren.
med en kraftig kæde eller wirelås. til lygtepæl.!

men hvis du låser scooteren med forhjulet til mast.!
blot at trække "stikakslen" ud. så har man scooter i hånden.
blot man har kassevognen med "tyven"

tip.

prøv at kigge på din scooter med "tyvens øjne" for at besværeliggøre
tyvens arbejde.!!!
Tak for svarene endtil nu, jeg er godt klar over en god kæde i super kvalitet er nødvendigt og huske at låse den til en lygtepæl og lignende med stellet eller baghjul hvergang og ved siden af gps sikring mere kan man nok ikke gøre
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis