Brosten - for dybe mellemrum...

Jeg har det problem, at gruset imellem mine brosten er regnet væk, så havemøblerne falder i...
HVAD skal jeg gøre?
Når jeg efterfylder med grus, regner det væk igen.
Tørbeton?

 

Jeg har det problem, at gruset imellem mine... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej shortcut
Tak for dit svar. Ja, jeg ville gerne høre din erfaring.
Fint, at det også kan lade sig gøre med en mindre kompressor.
Jeg kan se, at det lokale byggemarked udlejer en på 400 v til godt 300 kr. Den vil jeg prøve først, inden jeg prøver noget større.
Jeg tænker på at lave en flytbar kasse med bund, sider og måske også top, så der bliver blæst op i den.
Vh
Klaus

Arealet er på godt 300 m2.
Der står på byggemarkedets hjemmeside, at det er en KGK kompressor 400 v, som leverer 500 l/min. Vægten er 70 kg.
Jeg kan selvfølgelig ringe og spørge til modellen.
Den kompressor klarer opgaven.
Blæs konsekvent den samme vej. så kan du feje/skovle op ind i mellem.
Er der 2 luftudtak på kompressoren kan du vel kapre en knægt til at hjælpe, så er i 2 til jobbet ;-)


Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Så vil jeg gætte på at kompressoren fra byggemarkedet har en 4 kw motor monteret. Mon ikke den mobile har ca. 10 gange så stor motor.

Søren O
Tak for jeres gode råd og kommentarer. Jeg prøver med dem "lille" kompressor først, og så ved jeg, hvad jeg skal vælge, hvis den ikke er tilstrækkelig.
Jeg skal nok skrive, når jeg er gået i gang og har fundet ud af, hvad der virker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis