Brosten - for dybe mellemrum...

Jeg har det problem, at gruset imellem mine brosten er regnet væk, så havemøblerne falder i...
HVAD skal jeg gøre?
Når jeg efterfylder med grus, regner det væk igen.
Tørbeton?

 

Jeg har det problem, at gruset imellem mine... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rolig nu med det beton. Hvis stenene iøvrigt sidder fast burde det også omtalte supersand virker.
Hvis problemet er at benene på dine havemøbler synker i, skal stenene måske sættes om fordi fugerne igenem årene er blevet for brede.
Det kan skyldes tidens tand, en nærig bygherre -eller en brolægger med en for god akkord. :-)

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Skrevet af shortcut på 03 feb 2011 07:56
Det kan skyldes tidens tand, en nærig bygherre -eller en brolægger med en for god akkord. :-)

 Jeg vil stadig holde fast i beton løsningen.. Så  er det problem løst i første hug.. Hvis han skal til at bruge hærdende fugesand kommer det til at koste en mindre formue alt efter hvor mange kvm. det er og en omlægning det samme..

www.tunebro.dk

Alt i  Brolægning udføres på hele sjælland.  Vi  Brolægger  med alle Stentyper.. Nyhed: Lithos Natursten

Og her troede jeg, at du havde været kvik ved havelågen og tilbyde at "kikke" på projektet....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Haha.. Havde kraftigt overvejet det,men nu er det et lav det selv forum, så jeg bidrager med det jeg kan og suger på andres viden til mine egne små byggeprojekter her hjemme.. Kunder har jeg mange af, men det skal heller ikke forståes at viceværten ikke er velkommen til at få et tilbud eller andre for den sages skyld.. ;-)

www.tunebro.dk

Alt i  Brolægning udføres på hele sjælland.  Vi  Brolægger  med alle Stentyper.. Nyhed: Lithos Natursten

Hej
Håber jeg må stille et tillægsspørgsmål i denne gamle tråd. Jeg har også problemer med mine fuger på godt 300 m2 chaussésten. De er tilgroet med ukrudt. Derfor vil jeg fjerne de første centimeter af fugerne og fylde op med stenmel. Jeg har forsøgt med højtryksrenser i dag. Det er ok, men tager tid.
Shortcut, du anbefaler en kompressor med blæserør. Det lyder interessant. Hvor stor skal kompressoren være? Skal det eksempelvis være en anhængertrukken, eller kan mindre gøre det?
Vh
Klaus 
Annonce
Ja, du skal have fat i en stor kompressor. Udlejningsfirmaerne har normalt også et “pusterør”.

Søren O
Hej Søren

Tak for svar. Så vil jeg leje en kompressor. Jeg har fundet en på 457 kg, som jeg må trække med min bil. Jeg vil også sørge for at leje et pusterør.
Vh
Klaus
Du skal være klar over at det sviner. Det vil nok være en god ide at lave en flytbar skærm som kan fange skidtet.
Det vil også blive lettere at læsse på trillebøren.

Søren O
Det lyder meget fornuftigt. Det svinede også, da jeg brugte højtryksrenseren.
Kan forstå at jeg blev spurgt i tråden.
Den kompressor vi brugte dengang, var sådan en benzindrevet en på ca 10 hk - med tank på.
-Altså ikke en af de store der bruges til tryklufthamre m.m.
 -og ja, det sviner rigtig meget, Men det er altså nemmere end at ligge på ømme knæ og skrabe alle fugerne op.
-Er forøvrigt ikke i den branche længere, 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis