Vinduesvisker virker ikke

Hej med jer!

Min vogn er en Polo fra 1998 1.6. Her til aften har der været en del frost, og mine vinduesviskere sad fast. Jeg løsnede dem ved forruden, men jeg glemte den på bagruden. Jeg aktiverede den og kiggede på den i bakspejlet, jeg kunne se den bevægede sig, men sad fast. Nu virker den ikke. Sprinkler bagpå virker, så det kan ikke være sikringen, da de hænger sammen. Er der nogen der ved, hvad der er gået i stykker, og hvordan det ordnes?

Mvh

Flymale
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Prøv at sætte 12 dc direkte til motoren. Hvis den så ikke kører rundt, er det byt til nyt.
Kewin

 

Assumptions is the mother of all major fuck-ups !!!

Hvis du tager dine vindusviskere op og visker engang køre de så? Fordi det gjorde de på min opel astra fra 2000. Det er fordi det irre eller ruster op dernede ved trækket.. Man kan skille alt ad og smøre op men tror kun det er en midlertidig løsning. Men den løsning har fungeret rigtig fint hos mig indtil videre
Men ven som sælger reservedele kom med en kommentar her for 2 mdr. siden. Han laver ikke andet end at skaffe brugte viskermotorer fra huggere. Folk brænder dem af på stribe for tiden sagde han. Så du kan være uheldig.

Har selv en kone der efterlader bilen med visker on/off armen oppe på on (og blæseren på 3......). Men hun har stadig pæne tænder og er dygtig til at gøre rent, så jeg lever med hende lidt endnu.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Dygtig til at gøre rent, så jeg lever med hende lidt endnu. det godt skrevet
haha, ja okay, tak for svarene. Prøver lige sikringen, men tror mest det er en motor, der er brændt af. Den kører ikke, hvis jeg løfter den op. Jeg så at den bevægede sig, men frosten holdt den fast, så tror måske viskermotor er stået af der. Er det svært at skifte?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis