Outline vinduer?

Jeg har fået et, syntes jeg selv, rigtig godt tilbud på nye vinduer og dører til mit hus, fra Outline Vinduer. For 8 vinduer, 1 terassedør med sideparti, 1 hoveddør med sideparti og 1 hæve/skydedør, skal jeg give ca. kr. 42.000,- inkl moms og fragt.

1) Er det ikke en fornuftig pris?
2) Jeg har også fået tilbud på KPK og Rationel. KPK var lidt dyrere, men ikke meget. Dette blev begrundet med de ikke havde samme gode aftale med KPK. Rationel var en anelse billigere, men ikke meget.

Jeg hælder selv mest til bare at sige go til Outline vinduer. Alt hvad jeg har kunne finde om dem, vidner om et ordentligt kvalitetsprodukt, med tilhørende god service mm.

Hvad siger folket?

/Jesp3r

Jeg har fået et, syntes jeg selv, rigtig godt... Vis hele indlægget
20 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Naveren på 26 jan 2011 21:15
Jeg har netop leveret og monteret KPK Træ Aluvinduer hos 2 kunder, og jeg er ikke videre imponeret over finish og samlekvalitet, og på anden sending var der skrammer på elementer indvendigt. Er ikke helt klar over om jeg bare har været uheldig, men jeg prøver noget andet end KPK næste gang.

Jeg har slet ikke prøvet alu-træ vinduerne fra KPK endnu, men er da ked at høre det ikke holder den høje kvalitet de levere på deres trævinduer.

Har du snakket med KPK om det ?

De plejer altså at være hurtige til at udbedre evt. reklamationer.
Jeg har netop ringet til dem i eftermiddag, og deres service var helt i top, de sender en mand ud i løbet af 14 dage og skifter de alukapsler der er ridsede. Udover det var der en bred dobbelt terrassedør som ikke lukkede helt lige, den retter de samtidig med.

http://www.lyrk.dk
Skrevet af Naveren på 27 jan 2011 19:56
Deres service var helt i top.

Nemlig...
Jeg går videre med Outline - tak for inputs :-)

/Jesp3r

Jeg overvejer også KPK vinduer men kan de levere med 3 lag glas som Rationel laver og stadig matche deres priser?

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Annonce
Jeg overvejer også KPK vinduer men kan de levere med 3 lag glas som Rationel laver og stadig matche deres priser?

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Stark kører jo med 25% på Outline vinduer. Ved ikke om de kan komme lidt længere ned ved at gå den vej?
KPK er højere kvalitet end Rationel, som om de matcher Rationels pris eller ej, er vel ikke det der afgør det, men om man vil have bedre kvalitet.
Ved godt pris og kvali hænger sammen. og er da også klar på at betale noget mere hvis jeg beslutter mig for KPK men hvis det bliver meget dyrere må jeg vælge en billigere løsning. Men jeg må undersøge om det kan betale sig for mig. Hvad med de 3 lag glas kan KPK levere det også som rationel har i deres nye katolog.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Det skulle da komme bag på mig, hvis KPK skulle være væsentligt dyrere.

Og selvfølgelig kan KPK også levere med 3 lag glas.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis