flueben og ?

det har jeg set er ud for nogen tråde ??

gætter på det betyder noget i retning af : 

flueben : spørger har fået tilfredsstillende svar

? : spørger har ikke fået svar..

er det noget man selv laver ud for sin tråd ?   - hvordan ??

EDIT :arbejder i øvrigt i Chrome browseren, hvis det da gør en forskel

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Fluebenet er en indekering af at du nu får et svar af mig, så kommer der automatisk et flueben i den lille rubrik over dit spørgsmål. Hvis jeg nu ikke svarede dig men gerne ville se hvad andre svare dig kan jeg klikke i rubrikken og der kommer et flueben i rubrikken. Så får du og jeg besked i min mailbox, når du har været inde og besvare mit svar til dig.
Hvis du ikke ønsker at følge tråden længere skal du med et klik fjerne fluebenet øverst i starten af tråden. Ellers bliver der ved med at komme svar i din mailbox, jeg får af og til mail i min indbox på spørgsmål jeg har besvaret så langt tilbage som i 2004 hvor jeg første gang skrev her på LDS.

V.h.  Håndværkeren
jeg er vist ikke helt med... ved godt det med mails. men tænker på det flueben, som der eksempelvis er ud for tråden "naboens kat" i "over hækken"... holder jeg musen over det, kommer en lille tekst "besvaret"...

det er det jeg tænker på hvor kommer fra
Nå det flueben  det ved jeg faktisk ikke, har aldrig tænkt over det !
Send en PM til AllanE og spørg ham, det er ham der laver alle krumspringene her på LDS.
Jep, dette flueben.
Men syntes ikke jeg har set muligheden for at godkende et svar herinde, og det er ikke tit man ser det, så aner faktisk ikke helt hvordan det hænger sammen.

Koludabyg - nemlig just præcis det.

tæntke nemlig det ville da være smart om alle kunne sætte det, så ved folk hvis der er kommet brugbare svar, og omvendt har jeg også set et "?". hvilket så nok betyder man ikke har fået svar....

Men prøver da lige AllanE, så må vi jo se hvad han siger
Ja, ville være en smart feature at have på forummet, og tror også det er ideen med det, jeg har bare ikke lige set hvordan det virker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis