lys i radio som er slukket vectra b

hej er der nogle som ved hvorfor der er lys i min radio på min vectra b selvom at den er slukket og nøglen er taget ud
hej er der nogle som ved hvorfor der er lys i min... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
det jeg prøvede at sammenligne var, at der måske skal trykkes på en knap på radioen for at slukke konstantlyset

 

Har du prøvet at pille radioen ud, og se om alle ledningerne sidder som de skal?
Det er næsten 100% sikkert radioen som er gået i udu, find en brugt radio på nettet, HUSK AT FÅ KODEN MED...
Ellers ville jeg sætte en uoriginal radio i, det er lidt tricky at skifte radio i en opel pga displayet fra radioen ikke sidder sammen med radioen men det kan lade sig gøre med et mulitimeter.

Med venlig hilsen

 

Mark Baumann

 

Hej igen

For at finde fejlen skal du have radioen udmonteret  HUSK  du skal have radiokoden før du tar radioen ud.
Når du har udmonteret radioen skal du ind og måle spændinger i det nederste af stikkene i radioen

Hvis du selv kan gøre det så skriv igen så skal jeg fortælle dig hvilke positions numre du skal måle på

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
jeg har prøvet at hive sikringen til skidtet og derefter kode den ind igen det hjalp ikke,jeg er kommet til at tænke på en ting. jeg har nemlig lige skiftet relæerne til benzinpumpen  og det er faktisk kommet umiddelbart derefter måske tilfældigt.jeg har også hørt at radioen nok er færdig som nogen af jer også er inde på .den må lige ud og beses engang
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis