Flyt tråd til korrekt emne

Allan : Kan du evt bygge en "Flyt tråd" funktion som du har med "Alert" , Jeg kan se der er en del tråde der burde flyttes til det emne de har kært...

(Trykker jeg denne funktion får jeg en dropdown der viser alle "Emner" og så kan jeg vælge, denne tråd sendes så som et request til admin der kigger og ser om man har valgt korrekt, i så fald trykker du på "Ok" ellers vælger du selv..)

Gider du overveje det?

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Super ide, mkh.

Men det kræver at man kan lave det som du foreslår, at admin skal godkende før tråden bliver flyttet. Ellers bliver det nok et kaos

Jeg vil undersøge om det kan gøres i det forummodul vi bruger...ellers spørger jeg leverandøren vil udvide med den funktion.

Mvh. AllanE
Lav det på samme måde som din Alert..

Trykker jeg på knappen kommer jeg til en nye side, på denne kan jeg vælge emner, evt i et table med alle sammen og en checkboks ude til højre/venstre det styre du selv

Som jeg ser det så kommer dine alerts allerede som et request som du skal se efter inden du "låser" tråden.

Her skal du bare flytte den til et nyt emne, enten det JEG vælger eller et du vælger...

(Hvis det skal forklares på anden måde så send en pm)

Man kunne evt give visse folk en form tilgang til netop denne funktion, (og intet andet, og kun brugere man stoler på) det kunne lette lidt på dine skuldre, du har vidst nok at se til med LDS...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis