Find 5 fejl

Find 5 fejl... ja det skulle da ikke være noget problem her, selv for en ikke bygge kyndig person.

Rigtigt dårligt håndværk - byggesjusk

Jeg sidder stadig her og er forbavset over at faguddannede personer kan lave så meget klamp på samme byggeplads.

Der er så godt som ingen af de håndværkere der har bygget på det hus, der må have noget som helst interesse for hvad de går og laver, og det gælder ikke kun det meget ringe tømrer arbejde, men da også det ringe murer arbejde, elektriker der har rodet rundt i isoleringen osv... ingen har vist nogen som helst respekt for andres arbejde, eller for kundens hus.

Nu prøver kunden da heldigvis efter samtalen med mig den anden dag, alligevel at kontakte deres forsikrings selskab, da de forventer at den tømrermester der stod for taget, går konkurs i udgangen af denne uge, eller i starten af næste uge.

Det må vi da håbe, så han ikke kan skabe mere med sit ringe håndværk.

Er det kun mig der er helt foraget over dette, eller er der andre der faktisk har set noget så slemt, eller endda værre på et nybyggeri her i 2010... ?

Find 5 fejl... ja det skulle da ikke være noget... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er irreterende når man kommer på en plads hvor andre håndværkere har fejlet med selv de mindst ting, som en tagfod.

Det er altså det mest udsatte sted i forbindelse med et undertag, og kan tømreren ikke engang finde ud af at lave dette korrekt.

Skrevet af Koludabyg på 08 feb 2011 21:12

Men i kan da imens tage del 2. af find 5 fejl hvis i har lyst.....  Mere rigtigt dårligt håndværk

Her kan alle vist være med, og jeg aner dårligt hvor jeg skal starte henne i dette tilfælde, det er så ringe udført, at det er så godt som værdiløst desværre.

Hvor svært kan det lige være... utroligt svært åbenbart... de har simpelthen arbejdet med hovedet under armen, også er det endda 2 selvstændige tømrermestrer der har lavet dette arbejde.

På et par billeder viser du spærerne der "hænger frit i luften". Det gør de vel ikke men kan faktisk bare ikke lige se hvordan de er sat fast? For de vinkler der er ind mod muren kan jo ikke holde dem.

Men ja stakkels bygherrer

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Ja, de hænger faktisk bare i sternbrættet, der er ikke andet der holder dem.

Så disse tømrer mener åbenbart at det taglægte i forkanten samt sternbrættet er nok til at holde hele dette tag oppe.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis