Find 5 fejl

Find 5 fejl... ja det skulle da ikke være noget problem her, selv for en ikke bygge kyndig person.

Rigtigt dårligt håndværk - byggesjusk

Jeg sidder stadig her og er forbavset over at faguddannede personer kan lave så meget klamp på samme byggeplads.

Der er så godt som ingen af de håndværkere der har bygget på det hus, der må have noget som helst interesse for hvad de går og laver, og det gælder ikke kun det meget ringe tømrer arbejde, men da også det ringe murer arbejde, elektriker der har rodet rundt i isoleringen osv... ingen har vist nogen som helst respekt for andres arbejde, eller for kundens hus.

Nu prøver kunden da heldigvis efter samtalen med mig den anden dag, alligevel at kontakte deres forsikrings selskab, da de forventer at den tømrermester der stod for taget, går konkurs i udgangen af denne uge, eller i starten af næste uge.

Det må vi da håbe, så han ikke kan skabe mere med sit ringe håndværk.

Er det kun mig der er helt foraget over dette, eller er der andre der faktisk har set noget så slemt, eller endda værre på et nybyggeri her i 2010... ?

Find 5 fejl... ja det skulle da ikke være noget... Vis hele indlægget
34 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er godt nok noget rigtig klams....

Om murværket er der jo heller ikke så meget a siget, dog vil jeg lige indskyde at nogle af "skaderne" ser ud til at være forårsaget af vand....og masser af det!!!. Hvem der så bærer ansvaret for det kan vi jo i princippet også være ligemeget...det er sku en ommer

Murermester Michael Flyger Jørgensen

23804516

Sidder her og får det helt skidt, kan ikke kommentere bedre end alle i andre, satme utroligt og så DANSKE håndværkerer, fatter det slet ikke.
Håber at Bygherren får den fornødne opbakning fra forsikringen, og sgu da godt at der er kommet ordentlig håndværker på sagen
Ser frem til at læse om resultatet af dette "mareridt"
Ja, som jeg ser det, skulle det ryddes ved soklen. Tja, hvordan ser den ud og er der isolering i gulvet. Er rystet over at se sådan noget lort. Selvom jeg har set meget slår det alt, Tror da ingen murersvende, kan lave sådan noget skidt, for så var de blevet soteret fra.
Kan godt være det er jysk firma, men tror sgu det er østeuropære der har lavet det. For sådan noget lort, nægter jeg at tro dansker kan lave. Så er de forlængst soteret fra.
Annonce
Var Jydske tømrere desværre.
Og det ved jeg med sikkerhed da jeg selv snakkede med dem på pladsen, gik jo og lavede tag på ny hus lige ved siden af dem.
Der er ikke meget nyt fra ovenstående endnu desværre, udover at deres forsikring stadig afviser dækning, og sender sortper over til håndværkeren endnu engang.

Men i kan da imens tage del 2. af find 5 fejl hvis i har lyst.....  Mere rigtigt dårligt håndværk

Her kan alle vist være med, og jeg aner dårligt hvor jeg skal starte henne i dette tilfælde, det er så ringe udført, at det er så godt som værdiløst desværre.

Arbejde der skulle være udført i dette tilfælde.

Gammelt eternitplade tag  uden udhæng udskiftes til nyt tagpap tag med udhæng.
Facader beklædes med klinkbeklædning

Hvor svært kan det lige være... utroligt svært åbenbart... de har simpelthen arbejdet med hovedet under armen, også er det endda 2 selvstændige tømrermestrer der har lavet dette arbejde.
Du kan godt nok give en kommende bygherre dårlige nerver, Hr. Koluda!
Og tak for det. God reminder om ikke at være nærig med udgifter til byggetilsyn.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Det værste er at jeg ikke har taget billeder af ellers besigtiget arbejde, bla. et tag i Ringsted, som er endnu værre.

Men ja, man skal vælge sine håndværkere med omhu, og ellers huske at tilsyn kan være en god ting, hvis ikke man har 100% tillid til den håndværker man har hyret ind til opgaven.

Men heldigvis er det få håndværkere der er så ringe, og med så dårlig ansvars moral som i disse tilfælde.
Den der med undertag ved tagfod med bagfald ser jeg en del gange. hvor man ikke kan trække det ud så der fald. !! sådanne pladser er bare trælse da man føler alting kan være ligemeget.
Men den murer der har da vist ikke hørt om en snor? jeg har muret en kvadrat meter og er bedre med 100 år gamle sten!!
Men man ser mange ting hvor man tænker herre gud..
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis