Golf 3 - Gearskifte i første gear.

Hej jeg har en golf 3 1.8 årg 93. Den vil ikke gå i første gear, men alle de andre gear virker fint. Er der nogen der har en løsning eller en grund de kan byde ind med?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvilken motor er det du har i? Men jeg havde samme problem med mine gamle golf. Men det fik jeg da rettet op på ved at købe en rep kit. Dette kit er kanon godt og fjerner slør delvist i gearstangen. Plus din bil går i 1 gear som nyt igen

Kittet kan købes her: http://www.hovwdiaudi.dk/xProductCatalogue/productDetails.aspx?id=798280001&Group=14533

skålen ogh kuglen er det vigtigt du smøre godt med fedt inden montering. Gearstangen skal af og det skal den ved at du fjerner varmepanelet over udstødning i midten af bilen. Så kan du løsne den der skål også kan du tage gearstange og det ud nedefra...

Oprationen er rimelig simpel og virker bare så meget bedere.

Evt hvis din golf ikke vil i første gear så prøv at tage 2,gear først bare koblingen nede også 2 også første Lille tip fra en tidligere golf 3 nørd
Det er det kit du skal have så skifter du det også spiller det igen. Evt skift gearkasse olie i gearkassen nu du er igang
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis