Næh, du...ktm... det er det ikke.
Det er såmænd i Skagen!

Billedet er af det nu hedengangne ærværdige værtshus "Skansen", som lå i Skagen.
Der har jeg, for over 1/4 århundrede siden, slået mine folder i byens vilde natteliv, blandt brave fiskere og Sussi & Leo

Dengang, i 1981 og lidt frem, havde den gamle værtshusholder, Spliid, lige lavet en kontrakt med den senere så berømte/berygtede duo. Den var efter sigende på 1 million kroner om året... det var mange penge dengang.
Typisk gik vi i byen på "Discoteque Atlantic", som lå lige i nærheden, nede ved havnen... for derefter, senere på natten at frekventere "Fregatten" som også var en slag diskotek, ... som lå bag "Skansen" og også ejedes af Spliid. Der var en gang mellem "Fregatten" og "Skansen"... så kunne man lige så fint skifte tilholdssted, uden at skulle udenfor.
Der var altid stuvende fuldt på "Skansen"... så ofte måtte man sende penge op i baren, via hånd til hånd metoden... og så kom der en øl retur... smart

I dag er "Skansen" og "Fregatten" forsvundet... og der er blevet bygget noget ejerlejlighedspjat i stedet... synd!!

Her er et billede af synderiet:
Jeg ville jo foretrække denne version

: