påfyldning af vand på oliefyr

Hvad kan der være galt, når jeg hele tiden skal fylde vand på fyret. ?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er sandsynligvis hul i dit system et sted, afhængig af husets alder så er et af de typiske steder gulvvarmen i badeværelse, - men der er jo mange muligheder. Måske er et rør frostsprunget ?
Hvis der skal svares med kvalificerede bud, så skal der væsentlig flere oplysninger til om hus og anlæg.
Prøv at tjekke ekspansionsbeholderen først.
En fin, rød ekspansionsbeholder f.eks. kan sagtens have en rådden og utæt gummimembran indeni.
Husk: Det er ikke udseendet der tæller, men det indeni!

Der synes at være en tilbøjelighed til at male fanden på væggen, og tro det værste, hvilket er meget forståeligt, - sådan reagerer jeg ofte selv, - men slå koldt vand i blodet, og start med de enkleste (og billigste) fejl først.
Bortset fra, hvis du er håndværker, og på arbejde.
Så start med de dyreste fejl.
Man skal jo leve,  -  ikke?

tak for alle svarene, vil prøve alle jeres svar... vi har ikke gulvvarme nogen steder,
vedr det med expansion beholderen ,bank på den lyder den hul som når man banker på en tom tønde er den ok

lyder den død / tung er den færdig

pris for en 18 L er 180 kr hos vvs-grossisten med moms (den må ikke være mindre end den der sidder nu fx 14 L)

den er nem og skifte regn med ca 30 min incl alt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også