Hej igen
Så fik jeg kigget lidt mere på Audi´en. Der er god stel i bagklappen. Så det var desværre ikke fejlen.
Det skal så siges at når jeg skrev at den kørte hele tiden, mente jeg at den kører med sit normale interval. Kan godt se at det kunne forståes som om den kørte uafbrudt

Men den kører som om man havde aktiveret den på kontakten. Altså den kører den omgang og holder pause i hvad, 10sek ca!
Grunden til at jeg skiftede kontakten, var at med den gamle kontakt kun man godt "fifle" lidt med kontakten og så få den til at stoppe. Til sidst kunne man ikke "fifle" mere med kontakten så bagvisker holdt op. Derfor konkluderede jeg det var kontakten det var galt med. Købte en ny ved SMC biler i Ålborg men stadig samme problem. Jeg bestilte en mere hjem fra SMC fordi jeg troede den jeg havde købt var defekt. Men blev så gjort opmærksom på, at de ikke bytter elektriske dele. Så hvis det ikke er kontakten står jeg med 2 nye kontakter til 500kr/stk, som jeg ikke kan bruge.
Jeg købte så en ny kontakt ved T-hansen i dag til 200kr, da jeg godt kan få den byttet hvis det ikke er kontakten det er gal med. Men efter at have monteret den, er det stadig samme problem. Bagviskeren kører hele tiden med sit normale interval.
Mit næste bud er så det er relæet det er galt med. Nogen der er enig og ved hvor det sidder?? Man kan ikke få det relæ uoriginal og et nyt koster 500kr. Det kan heller ikke byttes hvis det gamle ikke fejler noget alligevel, så derfor er jeg lidt forsigtig
Men hvor dælen sidder det relæ?? Skal man godt nok skille det meste at instrumenbordet i førersiden for at komme ind til relæerne??
Mvh
Anars