Pris for Udbedring af huller på pudset ydermur

Moin
Mit første indlæg her, og sikkert ikke sidste da vi lige er blevet husejer.

Sagen er af den lidt kedelige karakter. 
Havde et Internet firma over for at se om vi kunne får trådløst højhastigheds Net.
Montøren bore 4 huller på væggen og sætter deres parabol op.

Efter 2 måneder og en masse kævl, siger han at de ikke kan levere. Han piller parabolen ned, og tilbage står jeg med 4 huller på en pudset ydermur om vinteren.

Jeg har efter følgende snakket med chefen, og han tilbyder mig 1000 kr på check for udbedring af hullerne.
Jeg vedhæfter billede af muren og hullerne.

Er der nogen her der kan fortælle mig om det rækker? 

Skal lige siges at, jeg er ikke den vilde handymand.

på forhånd tak


6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu ligner det farvet puds, så umidelbart vil jeg sige at du ikke kan klare det med det beløb. Du skal ha en murer ud og kigge og lade ham vurdere prisen.
ja luk dem med silicone og når der så skal males hus eller pudses ¨så er der ikke noget der hæfter på det, samtidig vil du så ha en bæ i øjet at kigge på.....
Enig. jeg ville heller ikke lukke med silikone. Har du ikke lidt ekstra af den farvede puds stående. Eller en farvekode eventuelt. Så kan du bestillen en lille farveprøve fra producenten, og stoppe det i hullerne. Det er ikke så svært. 1.000 kr. er nok en meget fair pris. For disse penge kan du få en hel sæk farvefils, og betalt en murer for en times arbejde. Mere bør det da ikke tage.
Tak for jeres indput. Det er ret givende for sådan en som mig, også selv om der er uenigheder.
Så lærer jeg af det.
Jeg har nu snakket med en murer (kom i tanker om én jeg faktisk kender!), og vi kan sagtens finde ud af noget.
Han kan dog først midt i Februar, så jeg håber ikke at de huller bliver større hoved pine. Det skulle de ikke i følge ham.
Han sagde også at jeg skulle tag imod tilbuddet.

Ang. pudset, jo jeg har næsten en hel sæk stående.

Så skulle den ged være barberet.
/Max
Jep, nup du bare pengene det er et fornuftigt beløb de har tilbudt dig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også