motorsav HJÆLP

Hej.. Da jeg var ude fælde nogle trær i dag gik min motor sav død, og jeg  prøvede at starte den igen men den ville ingen ting så jeg tog tændrøret ud og så at det var gået i stykker og at der malglede en lille fli på tændrøret som helt sikker er faldet ned i motoren. er motorsaven døds dømt eller er det noget der kan reperes eller skal jeg bare prøve at knald et nyt tændrør i og prøve at starte den??????
Det er en lidt ældre jonsered

på for hånd tak
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En lille flig af tændrøret, hmm ! Er det af selve pocelæns isolatoren der er gået en lille flig af ( den indvendige del ) Så er det tændrør afgået ved døden, om det så har lavet ridser i cylinderforingen er en anden sag, men ellers er det blot blæst ud af udstødnings porten. Kan du stadig drive den rundt uden tændrør i ?
Så prøv med et nyt Tændrør, tag det gamle med så du er sikker på at få et der passer til din maskine.

V.h.  Håndværkeren
Glem trykluften.
få det ud gennem hullet til tændrøret.
ellers er der risiko for at det ligger i nde i maskinen. og der laver det ballade.
Hen jonsered er næsten altid værd at give et serviceeftersyn. Specielt hvis det er en semipro eller bedre.

Jacob

det var bare en fli fra selve pocelæns delen så jeg vil prøve at få fat på et nyt tændrør i morgen og se om den vil starte..

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis