Varmtvandsbeholder

Hej allesammen.

Vi har her i familien opdaget at vores varmt vand bliver mindre og mindre. Der er ligesom at mængden er blevet mindre og vi skal snart skynde os hver gang en af os skal bade. Jeg har ikke den store kendskab til en varmtvandsbeholder, men kan sådan en blive "træt" og med tiden giver mindre og mindre varmt vand fra sig???.

Håber der er nogen der kan hjælpe os i vores uvidendenhed, på forhånd tak.

Mange hilsner fra Fam. Johnsen
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet at skruge den op i tempratur
Den kan muligvis blive "trat" på den måde at varmelegmet kalker til og det tager længere og længere tid at opvarme vandmængden.
Nu rækker uvidenheden vel ikke længere end at du ved om det er en el- eller fjernvarmevandvarmer I har.
Hvis el kan det jo være at der bare er gået en sikring på en af faserne.
Men I må ikke skrue for højt op på termostaten. Fordi der ved høje temperaturer udfældes uforholdsmæssig meget kalk so sætter sig i systemet.
Jeg kan faktisk ikke huske hvad temperaturem max. bør være. Omkring 60 gr. - tror jeg.
Hej. Johnsen. Kan du ikke sætte et fotos her på siden af beholden så skal jeg se om jeg kan hjælpe jer. Erik

Hygger mig bare (:

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis