Hej allesammen.
Vi har her i familien opdaget at vores varmt vand bliver mindre og mindre. Der er ligesom at mængden er blevet mindre og vi skal snart skynde os hver gang en af os skal bade. Jeg har ikke den store kendskab til en varmtvandsbeholder, men kan sådan en blive "træt" og med tiden giver mindre og mindre varmt vand fra sig???.
Håber der er nogen der kan hjælpe os i vores uvidendenhed, på forhånd tak.
Mange hilsner fra Fam. Johnsen