Gulvarme styring

Hej

Jeg skal til at investere i en styring til vores gulvvarme, men hvad skal jeg købe, der er jo så mange fabrikanter.
Er der nogen der har nogle erfarninger  som jeg kan bruge.

Mvh Morten

Morten
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Skatka

Med mange års erfaring i branchen kan jeg konkluderer at de fleste gulvvarmeanlæg rent princippelt fungerer uafhængig af fabrikat.
Dog varierer kvalitetsforskellen på dyr og billig naturligvis ligesom forskellen på en Skoda og en Audi. Ud over det er det værd at bemærke at ift. de "dyre" mærker kan der fås reservedele i flere årtier, hvilket oftes ikke er tilfældet med de "billige mærker.
Af kvalitetsmærker kan jeg f.eks nævne; Wavin Tigris, Roth, Danfoss m.fl.
Tjek evt. de "prof." grossisters hejmmesider da de, dog med undtagese, kun forhandler "mærkevarer". F.eks. Sanistaal.dk.
Hej..
som Skatka skriver er også min erfaring.. det der er vigtigst er at få det lavet rigtig første gang..// Jan
Gør det rigtigt fra start af og vælg en leverandør, der er på forkant med udviklingen og et produkt, der kan indregulere sig selv i stedet for alt det andet 'stenalder-pjat'.
Læs her :http://www.uponor.dk/~/media/Files/Uponor/Denmark/Underfloor_Heating/Controls/5070%20UCS%20DEM%20Technology%20Teknisk%20brochure.ashx
Hej skatka. Jeg vil også vælge roth eller DVI trådløs gulvvarme sæt til 2 / 10 rum har indbygget Shuntsystem, der sikrer dig en ensartet temperatur i kredsene.

Gulvvarme sættet er beregnet til 2 / 10 rum, dog skal du bruge 2 kredse i et rum større end 35 kvm.

Systemet er opbygget så smart, at rumtermostatens grønne dioder viser hvilke kredse, der kalder på varme.Erik

Hygger mig bare (:

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis