Norton antivirus skal slettes

jeg kan ikke slette norton virus programen. skal nemlig have instal. ny virusprogram. nogen som ved hvordan man gør? har været inde på "tilfør og fjern program" skriver bare den ikke kan fjernes nu pga. følgene programmer kræver denne komponent norton virus program . hvad gør jeg?

 
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan finde et program til det, på spywarefri.dk
Hvis du går ind under programmer, og finder Norton, så er der en afinstalerings program.

Sådan er det på min, nu skal jeg ikke have afinstaleret Norton, da jeg er godt tilfreds med det, så jeg afprøver ikke om det virker

mvh jens
Dette program kan også bruges til afinstalleringen: http://www.iobit.com/advanceduninstaller.html

Det kan afinstallere via programmets eget program til det, og hvis det ikke virker har det en " Forced uninstall" funktion.
Det er anbefalet af Alt Om Data og virker ganske godt, behøver ingen installering

STX, HBU, BA Bygningskonstruktør MAK

hmm den er slet ikke inde under programmer.

og det andet program koster penge... hmmm det er sku noget skrammel øv øv

 
Annonce
Norton optræder ikke under programmer mere, da du jo har slettet de dele, der var direkte tilgængelige.

Man kan jo ikke umiddelbart slette de dele, der er hårdt integrerede i andre programmer på computeren, og i øvrigt har man forsøgt at gøre det besværligt at slette antivirusprogrammer, idet en ondartet virus ikke bare skal slette antivirusprogrammet og derefter få fri adgang til computeren.

Tidligere havde Norton et afinstalleringsprogram, hvilket fjernede Norton effektivt. Jeg kørte dette program før installation af Avast, som jeg anvender i dag.
Det er ligetil og gratis,Norton har stadig et afinstalleringsprogram,det skal hentes på deres website.
Gå ind på Nortons support, hent Norton Removal Tool
http://dk.norton.com/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&docurl=20081107040031DK&ln=da_DK
Så er det bare at køre filen og følge instrukserne på skærmen.
ellers søg efter symantec cleanwipe - det fjerner alt symantec / norton på din maskine

/cs

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis