hvor mange rum meter er der ca her??

hvor mange rum meter svare det her ca til.
Et egetræ på 6 - 8 meters højde, og ca 150 cm i omkreds.
to ahorn 8 - 10 høje og ca 120 og 175 cm i omkreds + tre ahorn, der er lidt mindre - 6 træer ialt

hilsen Mikael
hvor mange rum meter svare det her ca til. Et... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er der jo ikke rigtigt nogen der er faldet så dybt, at man har hånet!

Med venlig hilsen
ktm

 

Vi havde et firma til at gøre det, der er langt det bedste, de ved hvad de laver.. jeg har også prøvet et hobby mand med en motorsav... det var en af mine venners venner, og det gør jeg aldrig mere..

Kan kun anbefale MJ Skovservice, der var bare super service, og det gik hurtigt så det blev ikke dyrt... Dem bruge vi også næste gang ..

Med venlig Hilsen

Flemming
træer i den størrelse skal man have respekt for !!
det er faktisk ikke så dyrt at få dem "væltet" af professionel hvis du kun skal have dem væltet og ikke hjælp til at "patere dyret"
(det tager dem ingen tid kun at vælte dem)

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Så har de professionelle vel også en forsikring der dækker,- hvis der skulle ske noget.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Annonce
Jeg hørte en historie fra et træfældningsfirma:

De blev bedt om at give tilbud på at fælde en række træer - 6 stk ialt - og kunden synes at det var for dyrt.

Efter weekenden ringede manden igen og spurgte om de ville give et nyt tilbud på at fælde 5 træer - han havde lagt det første træ ned i sin egen bil. Så han havde nok regnet ud, at det blev for dyrt hvis han selv fortsatte.

Husk at det er kanonfarligt arbejde - det er ikke uden grund, at de går på skovskole osv.
Hilsen A

To ulykker kommer sjældent alene.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis