træbeskyttelse

hej er der nogen af jer her inde som kender denne

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8349&n=20100

jeg kender intet til den .. det er en hvid træbeskyttelse .. tænkte på at bruge den til at give farve oppe under mit udhæng.. træet her ikke fået nogen som helst .. tror træet er 25 år gammelt .. så det får ikke vand eller sol ..

hvad siger i

Lille_smed

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ville ikke være betænkelig ved at give underbrædderne en tur med denne maling, den holder måske ikke lige så længe som en god kvalitet maling, men hvor den ikke er udsat for hverken sol eller nedbør, er der jo ikke den store risiko ved at bruge den.

Har selv brugt den billige olie maling fra jem og fix, og den har da holdt i 10 år efterhånden, men er ved mest udsatte steder begyndt at skalle lidt af allerede for et par år siden, så bliver malet med en lidt bedre maling næste gang.
som jeg også skrev .. har det aldrig været malet .. og der ikke ud til at fejle noget.. så det bliver nok bare den billige maling inden under udhænget

Lille_smed

Jeg har brugt den svenskrøde af samme mærke til et plankeværk, der står under et træ i regn og delvis sol. Det er en fem seks år siden og det ser såmænd ganske pænt ud stadig og er ikke bleget meget af solen. Så hvis du vil bruge den under udhæng kan det næppe give problemer.

Til prisen tror jeg egentlig ikke du finder noget der er meget bedre, og egentlig tror jeg også den er bedre end flere der er væsentlig dyrere.

Der er en her du kan sammenligne med, sådan prismæssig. Her er kvaliteten i hvertfald i top.
http://www.morsmaling.dk/product.asp?product=37
mvh.
bedste.

bedste

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også