Nye billeder mm. :) Take a look...

Hey...

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at uploade lidt billeder fra sidste års projekter...

Kom gerne med lidt ris og ros...

LDS Galleri 1

LDS Galleri 2

LDS Galleri 3

Mvh
Linding

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Hey... Nu har jeg endelig fået taget mig sammen... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det virkede fint, jeg gav det noget elastik smader for en sikkerheds skyld men huntonit pladen overlapper jo helt ned til hvor blikket knækker, så det burde være okay

Nfjord; Jeg løg lidt før, har lavet lidt indenfor, har lige smidt billeder af det i galleriet hehe

Det var dælme da billigt må man sige, er det inklusiv noget arbejdsløn til dine medhjælpere??? eller skylder du dem en kæmpe tjeneste??

MiKmo08 > Altså vvs'er betalte jeg mig jo fra, da jeg ikke kunne finde ud af det. Men det var efter fyraften

Men ja ellers så er det bytte bytte købmand, men betalte dog en tømrer ca. 3000,- for lidt ekspertise og gode fif. og kom og fortalte lidt så det blev gjort ordenligt og hjalp også til. Så arbejdslønnen er jeg sluppet billigt om ved, men jeg skylder lidt EL-tjenster nu Men ellers bed jeg dem af med pizza og øl haha...

Men hvis du har nogle spørgsmål eller noget er du velkommen til at skrive, der er da nogle ting jeg er blevet lidt klogere på efter at have lavet det. fx. med at ligge små træplader på græsplænen over det hele, så de gamle tegl var nemmere at skovle op i traileren

/Linding

​Skulle ​i rette spærene op? Og hvordan gjorde i det? :)= 

Vh.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også