Hjælp til indkøb af lampe.!!!

Hej fritidsfolk...

Jeg har behov for lidt guidens... Jeg mener selv jeg er en relativ handy kvinde, men jeg står og skal købe noget belysning til hjemmet...

Er der nogle der kan give mig nogle gode råd/tips til nogle lampe sider, som ikke kun har designer lamper til en formue.

Altså lamper der er til at betale for menneske penge!!!.

Hilsen

Gobbi

Hej fritidsfolk... Jeg har behov for lidt... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Måske har jeg din redning, faldt over en ny webshop, nogen gange har man bare for meget fritid..
Nogle af lamperne er faktisk til at betale sig fra.
Men ikke mindst, kan man udvide sin horisont, med de mange andre sjove ting fra siden.
Har selv bestilt en fræk knagerække & nogle Luxy Lamper (:
Men ville lige dele mit fund med jer.
Hjemmesiden er www.arkito.dk

Held og lykke med at finde noget til jeres hus

Cheap things, don't come easy...

host host...Nu er det ikke fordi jeg skal beskylde Jodo05 for noget..men det er en rimeligt gammel tråd du hiver frem for at reklamere for en ny webshop i dit første indlæg her på denne side.....

Sorry hvis det ikke har noget på sig.....
Hehe, Profi..
Giver dig ret i det er en gammel tråd, havde jeg sku lige glemt og kigge på, men vil ikke kalde det reklame mere en anbefaling..

Cheap things, don't come easy...

Hejsa folket på gør det HELT selv

Ville bare lige fortælle at på www.dkbelysning.dk kan man også finde et pænt udvalg i lamper og led belysning, til virkelige gode priser. De har bl.a. stort udvalg i Nordlux lamper. Har selv købt flere gange da prisen er super
Hej Jøgge.
Jeg syntes det er flot at du i dine to eneste indlæg skriver om henholdsvis DKbelysning.dk og detlys.dk der begge har til huse Brolæggervej 17, 6710 pudsigt nok ikke så langt fra hvor du selv bor.  Det lygter lidt af skjult reklame og ikke personlige erfaringer udfra køb i forskellige butikker. Overvej at købe en reklameplads, eller meld klart ud, at der er tale om reklame i dine indlæg. Det øger troværdigheden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis