Hjælp til indkøb af lampe.!!!

Hej fritidsfolk...

Jeg har behov for lidt guidens... Jeg mener selv jeg er en relativ handy kvinde, men jeg står og skal købe noget belysning til hjemmet...

Er der nogle der kan give mig nogle gode råd/tips til nogle lampe sider, som ikke kun har designer lamper til en formue.

Altså lamper der er til at betale for menneske penge!!!.

Hilsen

Gobbi

15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hey Gobbi

Der er en del belysningssider på nettet, men ja som du skriver går der tit for meget design i det, og det koster som regel kr.

Min svoger har handlet belysning på nettet for nyligt da han skulle sætte køkken i stand og han brugte http://www.lampenetto.dk
Hans oplevelse af butikken var meget possitiv og deres priser og lamper kunne måske hjælpe dig rigtigt godt på vej.

Hilsener StarStar

 ....Handy is Dandy

Hvad med at besøge en eller flere af de store kæder, der sælger lamper i alle mulige afskygninger for at finde ud af hvilken type, du foretrækker.
Bauhaus har pænt stort udvalg - i alle prisklasser..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

Hej Gobbi..
Prøv at starte med at stille dig selv "de rigtige" spørgsmål... fx er det lyset der er vigtig, eller er det lampen... må der komme sparrepærer i og evt hvilke.. farve o.s.v..
Når jeg skal købe lamper, får jeg aldrig købt en, hvis jeg ikke har nogle ideer og ved hvad jeg vil have.. er næsten sikker på du kan finde din lampe i næsten alle prisklasser, og er det en lampe du vil have i længere tid, syntes jeg du skal passe på med at købe for billigt. Som så meget andet, får du "hvad du betaler for"..
En sælger vil også have lidt lettere ved at hjælpe dig, hvis du har bare lidt at gå efter..
Er du lidt handy, og kreativ, kunne du måske selv lave en.. det er jo ikke andet end en fatning/ledning... også et" hylster". ?
Mvh Jan J
Annonce
Tak for de gode råd/tips folkens.....! 

Det blev www.lampenetto.dk    Super god service og hurtig levering..  Og så var det sku billigt.....  

Knus til jer alle...

Gobbi
Ved godt at tråden i princippet er slut

Men...........

Jeg har købt en " kogle " her: http://www.voga.com/dk/belysning.html  - godt nok en kopi - men den er f....... flot over mit spisebord

En anden : http://www.interioraddict.dk/ - der har jeg købt en AJ standerlampe.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

lampenetto køb dig en reklameplads.... ! det her stinker...
Så fik vi endnu en reklamesnylter på LDS..  Og denne gang endda i flere tråde... hold da kæft hvor er jeg træt af dem.
Gør os alle en tjeneste... Lamper Online... pak sammen og skrid!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis