MULDVARPEBEKÆMPELSE

Hej alle

Vil lige fortælle om en oplevelse, jeg nu har haft 2 gange.

Vi har i 2 år været plaget af muldvarper i haven og prøvet mange forskellige ting til bekæmpelse af dem.
Forrige år havde vi mange og kontaktede et firma, som hedder mulstop.dk

De kom dagen efter og bekæmpede muldvarperne, med en ny metode som er miljøvenlig og human. Væk var de og sidste år havde vi ingen.

Så opdagede jeg her i weekenden, at der var gang i undergrunden igen. (Da sneen forsvandt) og skrev en mail til dem søndag. Blev ringet op kl. 09.00 i dag og de kommer i morgen, for at bekæmpe muldvarperne :-)

Jeg har været positiv overrasket over den hurtige respons og vil lige anbefale dem til Jer, hvis I ikke kender dem i forvejen.

Med venlig hilsen Lars

Ung mand med sunde interesserer

Hej alle Vil lige fortælle om en oplevelse, jeg... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Der er jo mange måder man kan bekæmpe muldvarpe på. Jeg er mest til de humane måder f.eks. gasning. En af mine kunder (http://muldvarpefri.dk/) anbefaler også gasning, men man skal vist være autoriseret for at bruge det? Det ved jeg ikke om andre kan svare på?

Vi bor på landet med marker til tre sider. Rabatter og markstykker er oversået med skud. Jeg har ikke eet eneste. Mit trick gennem mange år er sildelage. Vi gemmer lagen efter et glas sild og skulle der dukke t skud op i skel, får det et halvt gals ned i hullet og tildækkes. Ingen muldvarpe. Ps, nej vi har ingen kat eller hund der tager dem.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis