MULDVARPEBEKÆMPELSE

Hej alle

Vil lige fortælle om en oplevelse, jeg nu har haft 2 gange.

Vi har i 2 år været plaget af muldvarper i haven og prøvet mange forskellige ting til bekæmpelse af dem.
Forrige år havde vi mange og kontaktede et firma, som hedder mulstop.dk

De kom dagen efter og bekæmpede muldvarperne, med en ny metode som er miljøvenlig og human. Væk var de og sidste år havde vi ingen.

Så opdagede jeg her i weekenden, at der var gang i undergrunden igen. (Da sneen forsvandt) og skrev en mail til dem søndag. Blev ringet op kl. 09.00 i dag og de kommer i morgen, for at bekæmpe muldvarperne :-)

Jeg har været positiv overrasket over den hurtige respons og vil lige anbefale dem til Jer, hvis I ikke kender dem i forvejen.

Med venlig hilsen Lars

Ung mand med sunde interesserer

Hej alle Vil lige fortælle om en oplevelse, jeg... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg synes nu altid at det er nemt og effiktivt med fælder. Det er slet ikke nødvendigt med alt muligt andet ståhej.

Venlig hilsen

Jens

Skrevet af BOFH på 22 mar 2011 21:12
Støvsuger slange ned i hullet - den anden ende til bilens udstødning og lad den stå i tomgang i 20 minutter - tramp hullet ned og gentag ved det fjerneste skud - så er de gødning!

/BOFH


Det råd har jeg aldrig hørt før. Noget du har prøvet? :=)

Besøg min side om rengøring på rengoeringstips.dk

Jeps - death by CO2.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Skrevet af Larsjen på 14 jan 2011 19:57
Hold da op Lars ON, du havde da vist fået det forkerte ben ude af sengen den dag :-)


Det kan være (den med benet), men på et tidspunkt vil du erfare, at det er hensigtsmæssigt på forhånd at have klarhed over om man handler med et firma eller en privatperson.

Jeg kan give et hint, det ene forhold er omfattet af købeloven, som giver nogle muligheder, hvis varen ikke lever op til forventningerne. Og det er vel ikke helt uvæsentligt, når man sætter sig for at købe et nyt produkt, der lover det ingen andre kan.



Skrevet af Tusse67 på 29 mar 2011 06:14

Bare for at være pedantisk så er det altså death by CO, ikke CO2 

Korrekt - det gik lidt hurtigt!

/BOFH



Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

muldvarpen er en klog lille fætter...og dog, den er stæreblind og kan kun se få centimeter foran sig. Tilgengæld kan en brunstig mulvarpe lugte en hun 5 km under jorden i gangsystemer, imponerende. Silde lage-udstødningsgas-benzin i hullerne-salmiak og jeg skal komme efter dig....mulle er ik så dum...den dæmmer op med jord hvis den når det. Mest effektiv gift er fosfor-brinte men det er noget MEGET giftigt stads som man skal være godkendt af staten for at ligge ud, kommunerne har det og dem kan man få til at komme ud mod betaling. Jeg bruger fælden den er effektiv hvis den sættes rigtigt, man er nød til at finde en gang ved at gå og stikke i jorden omkring et skud grave ned til den og rense grundigt op inde i gangene fra begge sider og så skal fælden stilles nærmest frit så muldvarpen kommer fræsendende ind i fælden uden at opdage den før det er for sent, hvis fælden klapper og der ingen mulle er renser man op igen og forsøger igen, en sort spand over hullet med en sten på så den ikke vælter, det er vigtigt der ikke kommer lys ned til fælden.
Tjaa - uanset duften fra min (bils) udstødning så virker det.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Har haft muldvarper i 2 år. Prøvet skræmmere som hjalp lidt, prøvet sakse som ikke hjalp.

Men så i år købte jeg en spand urinalkugler i Sadolin Farveland og proppede i hullerne, ned i gangene og lukkede til. Her 3 måneder efter er de væk!!
Den med urinalkuglerne er fin, så den vil jeg huske på.
Den med bilen kan være aldeles farlig, hvis man bor i et ældre hus, hvor gangene kan gå ind under gulvene. Det var ved at udslette en del af min familie for 20 år siden.
Skal man gøre det, så er det med alle vinduer åbne og ingen i huset, hvid der er blot den mindste mulighed for at gasserne kan komme ind i huset.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis