Garage skal opdateres

Hej alle gør det selv folk.

Min kæreste og jeg har købt hus for et par mdr. siden, vi går med planer om at gøre garagen mere andvendelig.

Det problem der er pt. er, at at der ik er nogen varmekilde derude, så det er ikke et sted man tilbringer mange timer, for ikke at sige minutter.

Vil gerne gøre det mere anvendeligt.

Mine tanker går på at banke gulvet op, og ligge gulvvarme derude, Også vil jeg lave et nyt skelet på væggen og isolere det.

Er slet ik kommet så lang med de egentlige detaljer(mm isolering, osv.)

Hvad er jeres ideer?
Er der bedre løsninger?
Er der noget jeg skal være opmærksom på?

På forhånd tak.
Hej alle gør det selv folk. Min kæreste og jeg... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er rimelig meget på linie med Koluda.

Dog vil jeg ved en evt indvendig isolering vælge en OSB plade. dels er de temmeli solide og dels fåes de med en lakeret overflade... Så er der nemt at rulle dem med en billig skibslak efterfølgende og du har en overflade der dels er solid og dels ikke udstille støv og mærker, på samme måde som en malet væg vil gøre.

Loftet vil jeg lade side og isolere det oppe fra. Og ikke mindst vil jeg nok lægge nogle ekstar spær ind og lægge et billigt gulv. Jeg har selv lagt et af uhøvlet 1x4 med 7-10mm mellemrum. Det er rimelig solidt og koster ikke menge kroner.... Men kig dig for og vælg de gode brædder :-) Så har jeg en lille pårt i gavlen og en indvendig trappe i den anden ende... og det er et vidunderligt depotrum... både havemøbler, cykler en jolle osv osv....

Koluda. Kan du anbefale en varmepumpe der dels er rimlig billig dels er OK i drift... Jeg har nemlig kun noget stråle varme jeg bruger når der skal arbejdes.. og det andet lyder rigtig fedt.....

MVH Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også