Køb af vvs og sanitet på internettet?

Hej lav-det-selv folk
Jeg er interesseret i at vide om der nogle der har erfaring med at købe vvs og sanitet over internettet. Er det billigere og er leveringen sikker? Hvad er jeres erfaring.

Jeg overvejer at købe via www.badonline.dk - nogle erfaringer?

 Hvad er vigtigt for jer når i køber vvs produkter. Pris eller service?

MVH Klaus
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er vigtigt for jer når i køber vvs produkter. Pris eller service?


Begge dele...

http://www.vvs-eksperten.dk/ yder en kanon support og er billige..

Jeg har handlet der både over nettet og i butikken.. Altid god service..

Jesper Pedersen

Hvis du skal handle vvs på nettet så prøv at søge på ebay.de

Jeg skulle eks. have et villeroy & boch subway toilet, her sparede jeg ca. 2000 kr.incl. fragt på næsten 500 kr.
Nogle af de store forhandlere i tyskland sælger så meget til dk, at du betaler dansk moms, det er ikke uden grund.
Hvis det bare er ikke mærkevare dimser så er de danske vvs netbutikker ok. Eks. vvs-grossisten.dk. Dette sted er ofte billigst.

Bauhaus er ofte god hvis det er noget specielt du går efter. Det ville nok måske hjælpe hvis du skrev hvad du skal bruge.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Jeg har selv handlet hos billigvvs.dk et par gange, og har været godt tilfreds med service og levering.
Prisen synes jeg også er helt ok hos dem
Hej.. Jeg har handlet der både over nettet og i butikken.. Altid god service..De er gode til at hjælpe dig. www.saninetto.dk Erik

Hygger mig bare (:

Find vvs nummeret på de ting du skal have, og brug siden www.vvsprisen.dk til at finde de billigste forhandlere, siden bruges ligesom kelkoo, edbpriser, pricerunner mm.

mvh johnia

Annonce
Og når du så har fundet den billigste pris på nettet, viser du den til den lokale vvs'er, som pludseligt også kan sælge til den pris efter devisen hellere tjene lidt end slet ingenting...
Skrevet af PeterR på 09 jan 2011 14:47
Hvis du skal handle vvs på nettet så prøv at søge på ebay.de

Jeg skulle eks. have et villeroy & boch subway toilet, her sparede jeg ca. 2000 kr.incl. fragt på næsten 500 kr.
Nogle af de store forhandlere i tyskland sælger så meget til dk, at du betaler dansk moms, det er ikke uden grund.
Hvis det bare er ikke mærkevare dimser så er de danske vvs netbutikker ok. Eks. vvs-grossisten.dk. Dette sted er ofte billigst.

Bauhaus er ofte god hvis det er noget specielt du går efter. Det ville nok måske hjælpe hvis du skrev hvad du skal bruge.

MVH


Hvad mener du med at man betaler dansk moms hvis man handler hos en af de store tyske forhandlere?
Tyskland er jo med i EU, og dermed er der netop ingen ekstra moms, told eller afgift. Det der bla. gør det billigt er jo NETOP at den tyske moms er BILLIGERE end den danske, og det er den tyske moms du betaler.
Det er da at tage røven på sig selv at betale dansk moms på en vare fra tyskland

Uden at være helt sikker, så mener jeg den tyske moms er 19% på sådanne varer.
Ifølge loven skal et firma i EU, der sælger for mere end knap 300.000 pr år til danske forbrugere opkræve dansk MOMS og ikke den nationale MOMS.

Told opkræves aldrig for varer inden for EU
Hej RAS og Efeu.

Det med den danske moms er både rigtigt og forkert...

Det er rigtigt at hvis den udenlandske virksomhed, men stadig indenfor EU, har et stort salg (husker ikkelige grænsen) så skal der betales dansk moms. Dette gælder hvis virksomheden sender varene til Danmark 

Men uanset ders omsætning til danske kunder der handler direkte hos den, personligt fremmøde og tager varen med hjem over grænsen, så skal der kun betales lokal moms!

Men om du kan møde op i butikken og handle, og så få den udenlandske virksomhed til at sende varen. Så skal betale lokal eller dansk moms kan jeg ikke sige.. men mon ikke det er den lokale....

Specielt på bøger kan man spare penge ved at handle hos små netboghandler i england... der er 0 moms på bøger og fx Amazon.com lægger dansk Moms oven i prisen da de sender så meget.....

Så keep your yes open :-)

MVH NJord

MVH Njord
Det var da noget helt nyt for mig!!
Så tak for info.

Når man har reservedelsnummeret/VVS-nummeret, kan man søge på Google med dette nr. som det eneste, og der vil dukke flere leverandører op.
Det gælder i øvrigt også i rigtig mange tilfælde med bilreservedele.

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis