Køb af vvs og sanitet på internettet?

Hej lav-det-selv folk
Jeg er interesseret i at vide om der nogle der har erfaring med at købe vvs og sanitet over internettet. Er det billigere og er leveringen sikker? Hvad er jeres erfaring.

Jeg overvejer at købe via www.badonline.dk - nogle erfaringer?

 Hvad er vigtigt for jer når i køber vvs produkter. Pris eller service?

MVH Klaus
Hej lav-det-selv folk Jeg er interesseret i at... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du skal bruge mange ting, så lav en samlet liste med vvs-numre og send den til en 10-20 af onlineforhandlerne.

De kan næsten altid give bedre tilbud, end de priser, de skriver på deres sider.

Jeg har f.eks. sparet omk. 5000 kr på varer til samlet 20000. Altså priserne på hjemmesiderne var omk. 25000 kr, men en af dem gav et væsentligt bedre tilbud.

Levering er ikke noget problem. De fleste af onlineforhandlerne får deres varer fra de samme store grossister.
jeg bruger gerne først http://www.vvsprisen.dk/

derefter sender jeg min stykliste til de 4-5 billigste forretninger, og derefter tager jeg det billigste med til min lokale AO eller BD, og jeg har ikke opdaget de ikke er med på denne pris endnu eller endda billigere, de er jo dem som er underleverandør til de fleste af internet butikkerne. og ja, du kan handle der som privat hvis du har en stykliste med en vis omsætning jeg kommer der ikke hvis ikke jeg køber for 3-5000 kr., de laver typisk et kontant salg.

Hej. Du kunne også lige kikke ind på siden saninetto.dk der kan du købe for hvad du vil. Erik

Hygger mig bare (:

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis