Toshiba 50-512 Notebook Drivere til motherboard

Hej
Jeg har atter et problem - sidst var det  dog min bil der gav problemer, det blev løst i løbet af 24  timer af et medlem her- Nu er det min Toshiba Satellite notebook den er gal med.
Jeg mangler driverne til bundkortet - CDen er pist væk. Jeg har selvfølgelig  søgt på Toshibas hjemmeside -Toshiba europe.com  - men de beskæftiger sig åbenbart ikke med antiviteter. Notebooken er  er vistnok ca 8 år gammet. 0 hjælp her.
Jeg har prøvet at tegne en uges medlemskab af Unlimited Acess - fordi de havde recovery DC til netop denne model i deres sortiment - man skulle bare betale 5.14 EUR. Men intet virkede her, kun at jeg kunne se at der blev hævet ca 40 Kr på min netbank. Rent svindel  - og smart nok med et så lille beløb, at man ikke gider gøre noget ved det Er der nogen der har et bud, hvor driverne findes på nettet - det må gerne koste!!
Hvis der er en der har en CD liggende vil jeg gerne købe et kopi.
Det er en toshiba  sa50-512
Model nr psa50E-02X03RDK    OBS det behøver ikke at være en DK udgave ! 

Hils
Ling Ping

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du et serie nr
hvilken familie ?

som jeg ser det ser serie nr eks sådan her ud: 


hov har du prøvet at auto reg via denne side http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/dk/generic/SUPPORT_PORTAL/

Hej   pml36 

Min merkat ser således ud !

Hilsen og tak for interessen

Ling Ping

Hej igen pml36

Det har jeg prøvet men det er her jeg får den opfattelse at Toshiba har den opfattelse et min notebook er en antikvitet - den meddeler at der ikke er noget på deres base ang. sa50-512.

Hils Ling Ping
har du nogen ide hvilken bundkort du har
hej igen

Nej og jeg ved at er det er nok næste skridt, men jeg har prøvet at finde det et eller andet sted på nettet. Men der er jo den mulighed at skille så meget ad at jeg kan se typebetegnelsen og dermed letterer opspore de enkelte drivere det ville være fint bare at kunne finde driveren til netkortet. 
Der er en del tjenester der kan opdaterer ved at skanne kortet, men de skal nok have driverens navn i driverprogrammet  og dermed, om der er kommet en nyere. Booken er helt ryddet ! 
Men har du et forslag til en driver, der kan styre mange netkort ?? Standarterne er nok ikke så forskellige.

Hils Ling Ping

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis