Blokere modtager i outlook

Hvordan blokerer man modtagere i outlook, 2003? Grunden er, at jeg har yousee, og der må man have fem konti. Men eftersom man kun har et brugernavn og adgangskode, kommer alle emails til den computer, man starter først, ØV! Og så kan man så sidde og videresende dem bagefter, og håbe, at de ikke kommer tilbage, inden man når at få tændt de andre.

Så jeg tænkte, at der måske var en måde at blokere modtagere på???
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Normalt er det sådan, at man har 5 aliaser og derfor kan have 5 forskellige adgangskoder.

Altså et alias og en adgangskode.
Jeg ved ikke med Yousee, men ved EnergiMidt, virker det på den måde.

Man skal så, fra sin "master" webmail, sætte de forskellige aliaser og adgangskoder op.

Dernæst skal du oprette email konti, med pop3 osv., i Outlook på de forskellige computere... så skulle det virke.


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Man kunne også bare skifte til en "ordentligt" mail klient Thunderbird, hvor man kan opsætte div regler og dermed blokke konti...


Og så hedder det forward af emails... Det ved jeg så ikke om de har fjernet fra yousee.. 

Bruger ikke noget der har direkt tilgang til TDC lort.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvis post skal kunne modtages af flere computere, skal du for hver enkelt computer gå ind under opsætningen af din konto og markere, at POP3 (protokollen, der anvendes af Outlook til at hente post) ikke skal slette de mails, der hentes. De vil så være til rådighed for de øvrige computere, når de logger på senere.

Du må så manuelt gå ind på Web-mail en gang imellem og slette de lagrede mails, som du ved allerede er downloaded til Outlook.

@mkh:
Hvad med at forsøge at hjælpe i stedet for blot at fortælle spørgeren, at han er idiot. På dansk videresender man altså stadig e-mails.
efry : Det var så også hvad jeg gjorde, kom med et navn til en mail klient

Så skal der altså ikke mange brikker til at åbne Google og skrive "Thunderbird"

Men fair nok... ?

Hvad vil du vide?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
En helt anden ting er.. Benyt dog IMAP.. så fremvises email i ens email klient men forbliver på server hvis de slettes fra klient ?

Men jaja ?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Det kunne da være, jeg skulle prøve thunderbird. Der er vist ikke nogen løsning på det problem i den gamle outlook, så vidt jeg kan se, både her og på nettet.
Nu siger du det "gamle" outlook, dvs du har ikke købt Microsoft Office og benytter den outlook der findes her?

Well enten så henter du Thunderbird og læser lidt guides om denne , ellers henter du Microsoft Mail (Ja sådan en har de så også, hurra.)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
men kan også følge anvisningen her fra yousee support side

http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/E-mail/Saadan_goer_du/Fordel_mails_til_forskellige_brugere.aspx

Med venlig hilsen

Ib Thomsen
Ja, det kan man.... men alle kan læse alles mail og i øvrigt ændre på regler osv. Ikke særligt praktisk... ref. fra dit link:

Vær også opmærksom på at ovenstående metode kun kan bruges sammen med folk, du stoler på, da den ikke garanterer mod læsning af post, der er sendt til en af abonnements øvrige e-mail-adresser. Alle mails kan fortsat tilgås via Webmail, ligesom sorteringsreglerne kan slettes af den enkelte bruger.

Det er en ommer til YouSee....


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis