Landningsbane/plads til mine fugle.

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogen der ude som kan hjælpe mig med hvordan jeg skal lave en landningsbane/plad til mit fuglebur, den ene fugle vil rigtigt gerne ud med tør ikke, og jeg kan huske for en del år siden kunne man købe og sætt i åbningen af buret, men de findes åbenbart ikke mere, så var det at jeg tænkte at jeg måske kan lave en selv

Håber der er en eller nogen der kan hjælpe mig

MVH
Karina Nygaard

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal fuglene nu også have landings bane, er den ikke lidt langt ude. Så skal der vel også være landings lys og tågebrændere langs banen
Åben lågen og piphans skal nok finde ud af resten selv.
Ja selvfølge skal piphans have en landningsbane og den med landings lys var da forresten en god ide, hi hi.. har bare set dem for en del år siden, og syndes det kunne være dejligt med sådan en...
Se den er nok forsvundet fra markedet, ligesom meget af det junks der hvert år faldbydes for at lokke dine og mine skillinger op af lommen
Hvis du nu tager en lille pind der passer til piphans fødder og binder fast lige under lågen langs med buret, så har han lettere ved at sidde lige i åbningen og lande der
Jeg undre selv nogle gange over mine have fugle, de kommer med høj hastighed og stopper op lige ved reden, som var de forsynet med 4 skivebremser
Ja man undre sig nogen gange oge at havefuglene rammer det lille hul i rede kasserne:-)

Jadet var måske en ide med den pind, det vil jeg da lige prøve inden jeg bevæger mig ud i værkstedet og forsøger mig med en masse andet, som jeg alligevel ikke har forstand på hi hi, Tak for tippet:-)
Hmmm... det hedder vel luftbremser 

Jeg synes nu også at det lyder festligt med landingslys, kontroltårn og banenummer til piphans.
Husk at salte, så piphans ikke skøjter af banen i frostvejr

Og så hedder det vel også: Tak for Pippet

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind