Volvo S40

Hej igen. Nu er jeg brændt lidt varm på en Volvo S40 fra 96 synet 10/10. Er er nogle bestemte fejl jeg skal se efter på den. God weekend til alle.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Da bilen kom frem blev den verdensberygtet for store el problemer. Volvos mekanikere måtte arbejde i weekenden for at afhjælpe disse mange tilfælde af biler der ikke kunne køre.
Jeg havde på daværende tidspunkt en kollega, hvis mand var ansat på sådan et værksted... han havde meget weekendarbejde dengang.

Hvordan det ser ud i dag, med de gamle modeller, ved jeg ikke.
Jeg overvejde at købe en stationcar udgave i 2000, men droppede det, bl.a. pga.  ovenstående.

På forskellige internetsites, kan du læse om disse problemer. Bl.a. skulle denne model være kendt for at sprænge pærer som en besat. Volvos orginale reservedelspriser er vist heller ikke for børn.

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

DAF

Med venlig hilsen
ktm

Hej Jan. kunne du evt. komme med et par sider hvor jeg kan læse om disse problemer. Jeg har læst at mange dele er de samme som i Mazda 323 men mortoren er Svensk men er jo nok lavet i Holland.

Mvh. CSH
Søg på Google på "Volvo s40 electrical problems" og lignende.

I øvrigt ligger der en Renault Laguna motor i flere af disse modeller... men det har jo ikke noget med el-problemerne at gøre.

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis