Start problemer / Pgo Pmx Sport

Hej alle sammen herinde..

Jeg står i den situation at jeg har denne scooter som ikke vil starte efter det er blevet vinter, og jeg føler selv jeg har ret meget styr på det med at tjekke det hele igennem og således, men nu er jeg gået kold.. den vil bare IKKE!

Jeg har prøvet følgende

Kaburatorsprit
^nyt tændrør
nyt luftfilter
rense kaburator og ligende
de sidste par gange har jeg haft den inde i fyrrummet og det hjalp på den startede, men efter den kom ud og kører hvor der evt er lidt vådt eller noget sne, så begynder den lidt ligesom at "hakke" i det og ikke at ville tage gassen, holder du stille lidt og lader den stå og giver lidt gas kommer den igen og kører fint indtil dette sker inden for meget kort tid igen

efter den har stået natten over vil den bare slet ikke starte

HJÆLP?!!!!!!

Hvad skal jeg gøre`?
Føler alt er tjekket!

Venligst Martin Bols
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv og check tændrørskablet i begge ender.
Og prøv og lav en ekstra stel forbindelse. Tag en ledning og forbind den på motorblokken et sted også på batteriets - (minus) terminal.
Hej mester

Jeg har prøvet dine muligheder, der er nul respons!

Kan det være chokeren?

Vældig meget styr på det hele har du så (måske) ikke!
Man stiller ikke en knallert eller andet, der kan lække benzin i et fyrrum. Det er at bede om en ulykke/eksplosion.

Dine motorproblemer lyder til at komme af fugten. Du skal hele tændingsanlægget igennem og finde ud af, hvor der kommer fugt, der får gnisten til at springe et forkert sted. Hvis det er så slemt som du antyder kan det være en mulighed at gå ud i buldermørke og prøve at starte den. Så kan du måske se gnisten springe et forkert sted. Selvsagt efter at have fjernet diverse skjolde, som dækker kabler mm. Mistanken vil i første omgang ligge tæt ved motoren, hvor varmen kan fjerne fugten. Husk også, at salt er vældig godt til at gøre vand/fugt ekstra ledende, hvorfor et saltetog fugtigt tændrørskabel vel kan være problemet.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis