myg i drænbrønd i værksted

Hej alle.

I vores hus har der engang været en garage nede i kælderen, det er nu lavet om det værksted.

Der er en drænbrønd, og i denne er der desværre myg.

Vi troede at de ville dø pga mangel på mad, men det har desværre vist sig ikke at holde stik.

Jeg har prøvet at tømme brønden helt, så der kun var en lille ½ liter tilbage (pumpen kan ikke suge mere op) men det har heller ikke givet noget.

Findes der et eller andet man kan hælde i vandet som slår myggene ihjel en gang for alle?
Det er lidt træls at have myg i huset på denne årstid.

mvh

Peter Nielsen

ps.

vidste ikke lige hvilket forum det skulle ligges i:/
Hej alle. I vores hus har der engang været en... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Peter,

hvis du ikke kan finde noget insektgift har jeg købt rigeligt ind i tyskland i sommer - og jeg kan se vi bor i samme postnummer så giv mig et praj, så kan du komme forbi og låne lidt eller købe en bøtte for det jeg gav for den. Det er noget Bayer mod krybende og flyvende insekter, af det samme som man kan købe i DK, blot meget billigere i Tyskland, jeg kan lige kigge efter når jeg kommer hjem. Mener det var 3 bøtter for 120 eller lign. - bøtterne ligner forvoksede saltbøsser.

Så undgår vi alt for meget skidt i den brønd...

er ikke håndværker og har til min kones store fortrydelse nogle gange urealistiske forventninger til hvor hurtigt ting kan laves :)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis