Kontakt til tyske håndværkere?

Hej alle,

jeg skal i gang med et byggeprojekt, og jeg er blevet anbefalet at bruge tyske håndværkere der skulle være billige og veluddannede.

Der skulle være nogle firmaer i søndejylland der formidler kontakt til tyske håndværkere...?

Er der nogen af jer der kender noget til disse?

Eller har nogen af jer kontaktinfo til og/eller erfaringer med tyske håndværkere?

Vi skal bruge murere, tømrere, elektriker og malere.

Mvh Asger
61 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Brug nogle danske håndværkere, det er det absolut bedste råd jeg kan give. Jeg kan anbefale Koludabyg fra Slagelse, han findes også her på siden.

http://www.lyrk.dk
DANSKE håndværkere!
Og der er nok af os der er ledige for tiden, få et par tilbud fra forskellige mestre, medlemmer af byggaranti ordningen.
mvh.
Jeg tror såmænd man skal være tilfreds med de danske håndværkere. Jeg har boet i Tyskland i 6½ år og var bestemt ikke imponeret over de håndværkere der var på arbejde hjemme hos mig.

Jeg har naturligvis også været ude for håndværkere i DK der var nogle værre klamphuggere. Men sådan er det jo indenfor alt. Nogle mennesker er meget seriøse med deres arbejde, andre er ikke så seriøse.
Det være sig i DK, D eller i andre lande.

Du spørger efter erfaringer i det sønderjyske.
Det kan jeg berette lidt om.
Jeg har en kollega, der bor dernede og engang fik bygget en udestue af et tysk firma. Tror nok de var fra Flensburg området.
Det var klamp fra ende til anden. Min kollega måtte lade et DK firma bygge udestuen om, for at få det til at se bare nogenlunde fornuftigt ud.

Så se dig godt for.... i DK og i D....og andre steder


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Skrevet af jbr på 06 jan 2011 17:37
Så fik du lige en stak svar fra en flok danske håndværkere


He he, ja.

Men jeg må da melde mig i kortet, og anbefale dig at kigge efter danske håndværkere.

Det er også nemmere kommunikations mæssigt at man kan forklare sig overfor hinanden under renoveringen, og her kan sprog også være en barriere, og så er det altså ikke nødvendigvis billigere at bruge udenlandsk arbejdskraft, hvilket en masse danskere efterhånden har erfaret.
Nu har jeg selv tidligere skrevet i denne tråd at du skal bruge danske håndværkere....Du kunne jo sprøge om der er nogle vi kan anbefale, som er seriøse, dygtige og kan finde ud af at overholde en aftale :-)
Jeg tror gerne at danske håndværkere er seriøse, dygtige og gode til at overholde deres aftaler. Og jeg ville virkelig ønske det var muligt...

Men jeg tror bare ikke jeg har råd til at få lavet det her projekt til den timepris.

Hvor meget ligger en dansk håndværker typisk på i timen?

Der er yderligere 51 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også