EFTERLØN - STEROIDER

HEJ FIK STARTET EN TRÅD OM EFTERLØN HVILKET IKKE ER OK IFØLGE REGLERNE MEN SER SÅ DEN ENE GANG EFTER DEN ANDEN AT DER ER TRÅDE OM INDTAG AF STEROIDER ER DET OK ELLER ER DET BARE MIG SOM ER SÅ EFTERLØNSGAMMEL OG IKKE SYNTES DET ER OK AT FÅ RÅD OM NOGET SOM ER FARLIGT OG ULOVLIGT KAN MAN OGSÅ HA EN TRÅD FOR GODE IDEER OM INDBRUD

der er altid solskin bag skyerne

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du vil se, at der fra alle sider tages meget skarpt afstand fra det idioti. Der er vist ikke en eneste, der er gået ind i en "rådgivning" men alle har advaret.
Det er jo heller ikke noget der udvikler sig til en diskussion for eller imod, jo måske lige et par enkelte tumper, men det er noget som hurtigt dør ud.
Jeg synes bestemt ikke du kan sammenligne sådanne tråde med politiske diskussioner, som jo overhovedet ikke vil føre til noget som helst, andet end dårlig stemning. Du vil jo ikke ændre din holdning og jeg vil ikke ændre min holdning til spørgsmålet. Og hvorfor skal vi så diskutere det, idet vi vel grundlæggende ikke ønsker at blive uvenner?
Nej, der kan ikke forekomme tråde om rådgivning om kriminalitet, højst nedgøring af misdæderne.

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg blander mig lige, som administrator her på LDS.

Vær opmærksom på, at der kommer ca. 200 nye indlæg om dagen på LDS, så det er en umulig opgave for JørgenE og mig, at gennemgå dem alle. Det her er jo en fritidsbeskæftigelse for os, så det er ikke tid vi svømmer i.

Der er en lille anmeld/alert knap ved hvert indlæg. Vi reagere, når nogen klikker dér og tipper os om stødende/"forbudte" indlæg. Nogle (få) gange sletter vi indlægget, andre gange fjerner vi evt. enkelte ord med en note om at det er blevet slettet...og i mange tilfælde gør vi ingenting. Som udgangspunkt censurerer vi nemlig IKKE på LDS - kun hvis de meget simple "ordensregler" ikke er overholdt.

Jeg kan i øvrigt fortælle, at vi jævnligt får vrede mails fra virksomhedsejere, der truer med bål og brand, hvis vi ikke bortcensurer negative indlæg om deres firmaer. Vi har ALDRIG givet efter for sådanne trusler, så længe der er tale om saglige indlæg.

Så, optimisten og alle andre: Hvis du ser et indlæg, som er stødende/overtræder ordensreglerne, så tryk på alarmknappen og vi kigger på det.


Mvh. AllanE

Det ville da ellers være fin stil at offentliggøre den slags trusler!!
Tror godt jeg kan gætte mig til et par af dem!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Det kan jeg også....

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg har sågar oplevet én der mødte op på min privatadresse for at få fjernet et (iøvrigt meget seriøst og sagligt) indlæg!!!

Og JørgenE blev truet med politianmeldelse(!) af en meget ophidset dame. Hun var blevet sat på plads af alle herinde, da hun spammede forummet med reklamer for hendes firma og hun mente, at det var OS der var galt på den.

Ak ja, der findes stadig folk, der tror at man kan kontrollere informationsstrømmen på internettet. Bedste råd er, at opføre sig pænt overfor sine kunder....og i øvrigt deltage aktivt, hvis der kommer et negativt indlæg, i stedet for at prøve at true sig til tavshed.

Mvh. AllanE
Annonce
@ AllanE
Sådanne noget må i meget gerne lægge ud.
Det har mindst to virkninger.
1, det tjener til afskrækning for at andre gør noget tilsvarende
2, det afslører vedkommendes rette moral
3, for de ikke indblandede er det god underholdning
4, Det kan være god information.

Jacob
Hehe, ja det kunne være sjovt...ville sikkert også give endnu mere ophidsede klagere, hvis jeg "lavede en WikiLeaks" og lagde al kommunikation med dem ud på LDS uden censur

Mvh. AllanE
Hej Allan.

Længe siden jeg har "set" dig her på siden :-)

Men her beskriver du netop det der helt klart er denne sides beretigelse.
At den er fra bruger til bruger og der tales frit fra posen og i en ordentlig sober tone.
Og med den temmelig lange historie siden har som garant er der jo netop bevis for at det ikke blot er tomme ord, men ærlig snak.

Jeg er da ikke spor i tvvivl om at der er mange der gerne undgik den omtale de har fået... Men på samme måde som en ærlig positiv omtale har en effekt, så har den negative (informative for andre) jo forhåbentligt også en afskrækkende effekt på de tvivlsomme elementer...

Så kan kun sige at det er godt gået at Jørgen og Allan, og ikke mindst skal de holde fanen højt fortsat :-)

MVH Njord ( en gammel bruger på siden her )

MVH Njord
Der er ikke helt uden problemer at omtale firmaer meget positivt eller negativt.

Er man meget positiv, kunne det skyldes, at man har "aktier" i pågældende firma, eller, som vi har set det omtalt for nylig, er på lønningslisten for firmaer, der beskæftiger sig med at plante gode nyheder og informationer.

Er man meget negativ, kan det skyldes en privat vendetta eller ligefrem hævnakt, og man fremsætter mere eller mindre ukorrekte beskyldninger mod firmaet, man vil skade.

Tro det eller lad være. Der findes ind imellem forbrugere, som er så umulige at stille tilpas, at det grænser til det sygelige. Hvordan ser man ud af et smædeskrift, hvad type kunde det handler om?
Som ofte før nævnt, har jeg tidligere virket som syns- og skønsman i sager om bilreparationer. Jeg kan garantere for, at man ofte ikke kan genkende sagsfremstillingen fra de 2 parter, når man får den fremlagt. Ofte har kunden en helt urealistisk forventning til, hvad prisen må være for en reparation, især hvis forbrugeren aldrig selv har pillet i noget på en bil.

Det er et meget tveægget sværd, idet vi vel alle blot ønsker den reelle information og ikke blive taget til indtægt for skjulte dagsordener.

Det der så her er en fantastisk og gylden mulighed, er at den udhængte kan komme til orde og forsvare sig på lige fod med "anklageren". Det giver så os en fantastisk mulighed til at vurdere sagerne, når vi ikke kun skal henholde os til et partsindlæg.
Det vi så har set af den slags, er så ikke lykkedes særlig bravt for den "anklagede", især ikke, når flere har berettet om flere tilfælde af misnøje.


Med venlig hilsen
ktm

 

At diskutere politik er som at køre på motionscykel. Udmærket træning, men man kommer ingen vegne.
Derfor kører jeg ikke på motionscykel!

LDS er en side, hvor vi hjælper hinanden og har det hyggeligt, til tider morer vi os endda. Fordi vi tager det seriøst og er seriøse.
Fordi vi ikke diskutere emner, der ikke alligevel ikke kommer noget ud af. Hvis det er politik eller holdningsspørgsmål man vi skrive om er der andre steder på nettet, mulighederne er legio.

Almindeligvis tages der også -som ovenfor beskrevet- afstand fra ulovligheder, det være sig steroider som tuning af knallerter.

Jeg deltager almindeligvis ikke i ros-hinanden-tråde, men her skal jeg gøre en undtagelse og siger hermed tak til JørgenE og AllanE for deres fremragende arbejde med siden, som er blevet en af mine favorittidsslugere.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis