Tage bund af opvaskemaskine/ Bosch

hej
håber lige på lidt hjælp ( eller mere ærligt megen hjælp) , jeg har problemer med spulepumpen, og derfor har der stået vand i hunden af maskinen.
Jeg skal nu prøve at udskifte nogle ting (rep. sæt ) som jeg modtager i dag, hvis sneen ikke stopper posten :-)

Model SRU43AO2SK/21
mangler kun at skrue bunden af, samt snoren der holder lågen,
så er spørgsmålet -- når jeg har skruet bunden løs ----

må jeg lægge maskinen på siden??  eller falder der dele ud

eller på hovedet ?? - eller får jeg aldrig delene på plads igen

hvis ikke hvordan gør jeg så jeg skal jo ind under pumpen, og kunne også godt tænke mig at gøre bunden ordentlig ren, og få tørt ledninger.

hilsen Queen

 

hej håber lige på lidt hjælp ( eller mere ærligt... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, hvis det så var til at finde en fagmand her i nærheden, men nu er jeg begyndt så fortsætter jeg altså til jeg er færdig, så må vi se om projekt opvasker lykkedes eller ikke, om ikke andet så er jeg da blevet klogere på hvordan sådan en ser ud indvendig og til dels hvordan den fungerer, det er jo heller ikke så ringe, enda

Men derfor vil jeg da gerne have alt den hjælp jeg kan få af jer der ved noget om disse ting.

Så hjælp søges stadig.

 

Skrevet af vile på 06 jan 2011 13:51
Som det ses på billederne, vil det ikke hjælpe noget at lægge denne model om på siden, da hele bunden er opbygget som en kasse, hvor det ikke er muligt at afmontere de enkelte komponenter nedefra.
tak Vile, det var også det jeg regnede med, men ingen forstand har på

Så er den mulighed udelukket, tak

Jeg syntes ikke min ser helt ud som på det link du gav mig, men når jeg får pakken må jeg til at tage mig sammen.

Jeg er nervøs for om jeg ikke kan samle alle de dele som bliver skilt ad når man tager det øverste af. for det er absolut det nemmeste at komme til bunden hvis toppen tages af


 

Nej Vile, så misforstår du mit svar til den unge dame. Jeg har bare den opfattelse, at kan hun ikke forstå at den ikke behøver at ligge på siden, kan hun jo gøre hvad hun lyster. Det er jo hendes maskine, ikke min.

Håndværker, jeg kan høre, du er meget opsat på at få modellen vendt om på siden for bedre at kunne komme til nedefra.

Jeg synes nu, at den gode gammeldags metode, hvor modellen har bunden nedad, og man går til den oppefra, er udmærket.

Men smag og behag..

Forandring fryder.

Hehe, håndværker,

Jeg havde vist glemt et par smilies...


Skrevet af Håndværkeren på 06 jan 2011 14:09
Nej Vile, så misforstår du mit svar til den unge dame. Jeg har bare den opfattelse, at kan hun ikke forstå at den ikke behøver at ligge på siden, kan hun jo gøre hvad hun lyster. Det er jo hendes maskine, ikke min.

Så kan jeg kun sige tak til Håndværkeren, den "unge dame" er faktisk ret seriøs omkring dette, og  forstår åbenbart mere end du tror

 

Annonce
Skrevet af queen på 06 jan 2011 14:55

Så kan jeg kun sige tak til Håndværkeren, den "unge dame" er faktisk ret seriøs omkring dette, og  forstår åbenbart mere end du tror

Sådan så det da ellers ikke ud, hvorfor skulle mit svar være bedre end Vile´, aligevel tromler du ham ned og spørger om den må ligge på siden. Det har både han og jeg svaret  en gang på
Absolut ikke, tror du skal prøve at læse tråden igen, jeg tror bestemt på at vile ved hvad han snakker om og er meget glad for hans seriøse hjælp, som jeg mest hælder til.

Du svarede på mit spørgsmål om den evt. kunne ligge på siden, hvis alt andet ikke ville virke. og det svarede jeg på, og nu ser jeg efterfølgende at du faktisk gør grin med mine indlæg, og det føler jeg ikke særlig passende, da jeg er ret seriøs omkring mit indlæg,

Samtidig syntes jeg det er ret uhøfligt hvis jeg stillede spørgsmål og så ikke tog svar seriøst.

Jeg er på nuværende helt uforstående over for din respons !!!

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis