isbåd

Jeg var lige en tur ombord i "isbåden" i går. Den er godt nok frosset fast. Men der var ingen større problemer. På grund at utæt kaleche og et lidt åbent koøje var der kommet lidt bundvand, som automatikken skulle ha' smidt ud igen, her kommer så et problem jeg IKKE havde forudset. På grund af en kontraventil på lænsepumpen, har der stået vand i afløbsslangen, og det var blevet lidt stift, så pumpen ikke kunne fungere efter hensigten. Nå men det var så lidt, at jeg lod det være.
Så var der spændingen, kan motoren startes op ?  Ja det ku' den sgu, lidt tøvende som den type med forkammer har for vane, når det er koldt. Men alt fungerede perfekt, så miwi, som har hjulpet mig med at lave en fornuftig elinstallation og jeg selv, kan godt være tilfredse, det er jo et stykke tid, den har ligget uden besøg. Den fik lov at snurre i en halv times tid.
Så pt. går det godt, og der meldes om tøvejr forude.
En lille rapport fra Bogense.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg var lige en tur ombord i "isbåden" i går. Den... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det er gennemsnits prisen her nede, især helt her nede hvor der står alenlange køer af Tyskere der betaler hvad som helst for en bådplads. Et sted hvor det stadig er billigt, er på Thurø, den komunale bro hvor min bror har sin 30 fods båd liggende, giver han 1800,00 Kr. for en sæcon.
Skulle du nogen sinde lande i Lundeborg havn, så tag den gamle havn, den er væsentlig billigere at ligge i da det er en komunal havn, havnen lige ved siden af er privat ejet og det koster kassen at ligge der ovre.
G`aften Håndværker.
Tak for oplysningen.Var en tur i lundeborghavn sidste år altså uden båd
det er godt nok en lækker havn.men som du skriver og som jeg sagde til Benthe.
Det ser sku dyret ud det her.
Men Tror nu nok vi kommer til at sejle i det fynske farvand. det er flot fra sø siden
hele vejen rundt.

Mvh D.s

  At Sejle er at leve.

Blue Dane 32.   Årg 78

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis