Lenco usb turntable L-3866USB

Se sådan et apperat anskaffede jeg i Harald Nyborg kort tid efter de var kommet frem. Hjem og installere Audacity og pladespiller for nu skulle alle de gamle LP'er over på computeren. Jeg havde indstillet mig på at det nok ville koste mig det meste af den resterende tid af min ungdom, da pladerne jo naturligvis skulle kopieres i realtid. Nu har jeg så brugt resten af min ungdom, og en god del af min alderdom på at få møget til at virke og stadig uden resultat. Er der nogen der har et godt, og ikke altfor nørdet råd til mig inden pi***t ryger i en stor og elegant bue ud af vinduet?

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du må ældes ret så hurtigt! Det er ikke så mange år siden USB blev defineret.
Når du har brugt så lang tid indtil nu på projektet, så skulle du blot have brugt yderligere 10 minutter på at fortælle alle os uden synske evner, hvad dit problem går ud på.
(Er det Audacity, der ikke vil køre, eller er det mekaniske problemer eller brænding af CD'er.)
Skrevet af efry på 04 jan 2011 22:02
Du må ældes ret så hurtigt! Det er ikke så mange år siden USB blev defineret.
Når du har brugt så lang tid indtil nu på projektet, så skulle du blot have brugt yderligere 10 minutter på at fortælle alle os uden synske evner, hvad dit problem går ud på.
(Er det Audacity, der ikke vil køre, eller er det mekaniske problemer eller brænding af CD'er.)

Hej efry, Ja hvad er problemet? i bund og grund vel at jeg ikke kan finde ud af audacity.

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

Det er et års tid siden, jeg sidst har anvendt Audacity, men kan ikke huske, at der var nogen problemer, som ikke kunne løses ved at læse i Help-filen.

En søgning på Google giveret utal af links, hvoraf endda nogle er på dansk. Har du gennemlæst nogle af disse?

Det ville stadig være ønskeligt, hvis du ville specificere, hvad det er du ikke kan finde ud af. Det vil jo være ret umuligt her at kopiere hele manualen ind som et indlæg på LDS.
Tak for tipset om de danske manualer til audacity. Så langt kunne jeg åbenbart ikke selv tænke.

Jeg har haft sådan en.. programmet var let at få til at virke.. på Vista.. men da jeg havde spillet et par plader røg pladespilleren ud.
Hvis en salami skal have 3 stjerner får den ingen.. skrammel og elendig pickup af nylon. antiscratch er også noget møg og virker ikke.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af rugbrødet på 05 jan 2011 01:40
Tak for tipset om de danske manualer til audacity. Så langt kunne jeg åbenbart ikke selv tænke.

http://www.aage.dk/pdf/tt-usb-manual.pdf

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis