Optræk & topfart

Hej, jeg har en TMP baboon der har kørt 8200 kilometer. For et halvt år siden kørte den 70km i timen, med et enormt godt optræk. Så gik der nogle takker af gearings aksen, og jeg har fået helt nyt transmissions sæt, helt magen til det gamle. Skulle også have et nyt batteri. Nu er problemet så bare at.. Den kører max 35 km i timen, enormt dårligt optræk. Den kører ca 10km i timen de første 2 minutter hvis man sidder 2 på den, ellers hvis man kører op ad bakke på en af dem. begrænsingerne er pillet, og der er krum rør på. Ville gerne have at vide hvad der kan være sket, og hvordan jeg fixer topfart og optræk?

Hej, jeg har en TMP baboon der har kørt 8200... Vis hele indlægget
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg mener at vi har et alletiders forum ,hvor alle kan sige hvad de vil,men,
der er ved at komme lidt rigelige "sure opstød"over indlæg der er på grænsen til det lovlige,

I kan da bare lade være med at svare, istedet  for at jage folk væk .

det er da meget mere irriterende at nogen spørger om noget,
og man svarer , og så sker der  ikke en hujende fis,

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Lige præcis, kære Rolias.
Og hvis vi selv sørger for at holde forumet fri for ulovligheder m.v. vil vi fortsat kunne have et seriøst og respekteret forum, som fornuftige og ansvarsbevidste LDS´ere kan benytte

Til dig kn0x... kald du det bare arrogance og sure opstød.
Det undrer mig ikke, at det er sådan det opfattes af dig, når man her i tråden forfægter landets love og regler... som du åbenbart er undtaget fra

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Jeg forstår ikke at du gider bruge tid på KnOx, Jan !
Manden er uden for Pædagogisk rækkevidde, så lad stilheden tale sit tydelige sprog
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis