Anbefale motorcykel til et par...

Hej med jer.
Vi er et par der her om en månedstid skal til at tage mc kort..
Og det glæder vi os jo meget til.
Men hvilken mc ville I vælge som en delecykel hvor pigen er 1.60 mc høj og drengen 1.80 cm høj.?
24 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt svært at vuderer ud fra den meget sparsomme oplysning i giver.
Hvor gamle er i, hvad er ønsket med at få pap til en mc, er det et transport middel der skal bruges fra A til B ! Eller er det for sjov ?
Og så deler man altså ikke mc, det er en meget personlig ting som kun er egnet til en bruger ellers er der ofte problemer med hvem der har ødelagt hvad o.s.v.
Hvad må den koste o.s.v.  o.s.v.

V.h.  Håndværkeren
Nu skuffer du mig Håndværker!!
Hvad med en Mspjæt??

Men er iøvrigt enig med dig. Man deler ikke MC eller bil.

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Ville klart vælge en der passede til 187cm og så kunne hun måske køre i træskostøvler hvis hun absolut skulle prøve den

Med venlig hilsen RH

Lidt er godt - meget er bedre.

alternativet til træskostøvler er sigøjnerstylter med fødder
af denne type der spændes på benet.!
fra ovenståene.

unskyld. at jeg overdriver lidt formeget.!(pigen).
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Tja... Vi bor jo sammen og har både bil og barn sammen( he he he).. Så nu kom turen til en motorcykel. Det kunne godt blive et transportmiddel, men primært kun til fornøjelse. Men ellers er vi 31 og 32 år. Håber det kunne hjælpe lidt på jeres manglende oplysninger.
Javel ja ! Men så skal i jo have en sidevogns maskine, så i kan have barnet med. Og der er en MZ med sidevogn absålut det bedste og billigste. Både i indkøb vedligeholdelse og forsikringer. En sådan kan med lidt held erhverves for omkring 25.000,00 kr. og det er en fin begynder maskine. Den har også en god højde for jer begge, jeg har selv en og jeg er da kun 190 cm. høj så jeg sidder lidt med knæene oppe i ansigtet.
Til den pris har i råd til to maskiner for en solo kan erhverves for omkring 8-10.000,00 Kr. Manden kører så sidevogns maskinen og den kvindelige del kører solomaskinen.
Kig efter en chopper-type. Den dækker begge højder. Hold øje med sædehøjden. Da du kun er 160 er det dig cyklen skal passe. Flaben må have fremflytter til fødderne. Du skal kunne sidde på cyklen og med f.eks. høje støvler lige kunne holde balancen mens den holder stille. Bud på mc: Virago, Suzuki Intruder ol. Skal den være lidt mere sporty er der f.eks. Moto Guzzi. De laver et par, der har lav sødehøjde. Er du ovre i touring eller sport. Er sagen en helt anden. Her finder du sjældent nogen mc med lav sædehøjde. Det ER vigtigt, at den bliver indrettet efter laveste person. Safety First. Hva' fa'n det ender jo alligevel med, at I får een hver...

 

Hej.. er lidt nys. på hvad I skal bruge den til..?? hvis det er til lange ture, mener jeg det kan blive en umulig opgave at finde noget som passer jer begge.. men ellers meget enig med Uldal... og ja.. I får en hver, sådan er det bare..!! Men fortæl os hvad i køber, det vil helt sikkert skabe en sjov debat ;-)
Mvh Jan
pt. vstrom... (men den er for høj til jer)
En Suzuki Bandit er mit bud. Meget MC for pengene.

M.v.h  Mads / Maskinarbejder

Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også