udgravning i frostvejr

Hej,

Jeg har købt et gammelt hus som skal sættes i stand.

Alt gulvet er brækket op, da der skal gulvvarme i hele hytten. Men jeg mangler stadig at grave mellem 5 og 10 centimeter jord ud.

Men nu er frosten sat ind og jorden er ikke til at stikke i, er der nogen nem og billig løsning på det? Eller skal jeg vente til foråret og varmen kommer igen?


//Thomas
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville jo være den nemmeste og billigste løsning.

Men jeg ville da nok vælge at smide en varmekanon eller varmeblæser ind i huset i stedet for, så der kan sættes en smule varme på huset, og det derved kan holdes frostfrit og arbejde kan fortsættes med igen, hvis ellers der stadig er vinduer og døre i huset, burde det jo allerede dagen efter være klar til at fortsætte arbejdet igen.
Kommer jo an på hvor stort huset er, og hvor meget træk der er gennem det, umiddelbart ville jeg da mene at en 5kw varmeblæser kunne bruges til det, ellers kan du da leje en diesel varmekanon, den kan varme alt op....
Når du så har fået tøet lidt op kan du jo med fordel dække jorden af med vintermåtter. Så skulle jorden nok holdes frostfri nedefra... Specielt nu hvor den skarpeste frost er forsvundet igen

MVH Njord :-)

MVH Njord
Nemlig, eller bare skynde sig at få lagt gulvisolering ud....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis