internetforbindelse

Min pc har svært ved at "holde" internetforbindelsen. Jeg kan komme videre ved at nulstille netværkskortet "LAN-forbindelse" og detvirker, men kun til næste gang. Hvad er der galt? Og kan jeg selv fikse det?

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
kører du trådløs ?

Så kan det være pga dårlig rækkevide
Har du prøvet at køre pc. et par dage baglæns, jeg har lige haft problemet med at den hele tiden nægtede mig adgang til bestemte side, bla. LDS. Det var efter den sidste opdatering fra Windoows, da jeg så System gendanede tre dage bag ud, var problemet løst. Det kan dog også skyldes en fejl udefra, at det selskab du er tilsluttet ikke giver dig den båndbrede du betaler for, så kobler den ud ind imellem.
Til jetdirect, nej, ikke trådløs.
Til Håndværkeren, Jeg taler ikke om at den nægter mig adgang til visse sider men om en LAN-forbindelse der ikke holder. Har brugt den samme udbyder i 10 år uden problemer på nær her i den sidste måned.

Og husk: Det var amatører, der byggede Noahs Ark, men det var fagfolk, der byggede Titanic

til rugbrødet
jeg har haft problemmet flere gange ugentlig
efter opdatering af driver til netkort har det kørt fint.
Hilsen JOY

<p>&#160;</p> <p><strong><em>&#160;&#160;&#160; KH</em></strong></p>
Problem fikset! Tak Joy.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis